♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Jumaat terakhir... Nukilan untuk semua...

Assalamualaikum

Hari ni hari jumaat terakhir untuk tahun 2013. kan? Lagi berapa hari je dah nak habis dan nak masuk 2014. Pejam celik, pejam celik kejap je masa berlalu. Tolak itu, tolak ini dah cukup setahun. Ye dak? So, rasanya nak jugak dedicated something untuk semua. 

Buat Keluarga : korang paling penting dalam hidup Eda. Sayang korang sampai syurga. Eceh!

Buat Mr Ex : terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya. Awak jadikan saya lebih matang dan ingat saya tetap anggap awak kawan dan bukannya lawan. (panjang lah pulop)

Buat Sahabat : jangan lupa kan Eda ya walau kat mana pun korang ada. Kalau kita terpisah suatu masa nanti kenang daku dalam doamu! Heee...

Buat Kawan2 : maafkan Eda ye kalau ada silap dan salah yang disengaja atau tak disengaja. Just kidding okeh! Peace yawww...

Buat Musuh : Maaf kalau selama ni Eda selalu salah dimata korang. Eda takkan simpan dendam, hope korang pun macam tu jugak. Tahun baru bukak buku baru..


Buat Orang yang Sayang Eda : Aku sayang korang jugak ! Mmmuah *_*

Buat Orang yang Pernah Sakitkan Eda :  Terima kasih ye sebab dah ajar aku untuk terus bersabar. Sekurangnya aku dah jadi seorang yang penyabar dan pemaaf. Alhamdulillah!

Buat Para Blogger : Terima kasih sebab setia jejalan dan singgah belog Eda. Walaupun kadang-kadang Eda suka update entry yang merepek dan tah pape korang baca jugak. hehe.. Thanks a lot!

Lastly, terima kasih semua sebab ada dalam hidup eda. Korang dah jadikan my 2013 colourful. Thanks semua! Saaaayang korang... Jangan lupa setup azam tahun depan dan mulakan dengan niat. Dan semoga azam 2013 dah tercapai. Amin... Insyaallah panjang umur kita jumpa lagi jumaat tahun depan. Adios! ^___^

 

THANKS FOR READING !

2 comments:

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari