♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Misteri Saga Biru

Abaikan plat number, takde kena mengena ~
 
Misteri Saga Biru? Mesti  ramai yang ternganga-nganga nak tau kenapa kan. Haha , sabar-sabar tutup mulut tu dulu, masuk lalat nanti. Hehe… Yes, sejak-sejak ni memang Saga FLX Biru misteri buat aku. Pantang ternampak atau selisih, memang aku kejar sampai dapat . Dah macam polis trafik kadang-kadang tu. Hahaha … *Psst, psst aku tak gila*

Apa kena mengena aksi kejar mengejar tu dengan Misteri Saga Biru? Mesti hampa ingat aku ni dah takde kerja main ‘Police entry’ kat jalan tu kan. Hahaha… *Sapa penah main angkat tangan . Yeah!* No, no, no hampa salah. Dah tu kenapa misteri ?

Fuh, memang penuh misteri kisah Saga Biru ni. Berpeluh-peluh aku taip entry ni, penat cari idea nak sedapkan story. Ngeh, ngeh, ngeh :D *Psst, psst kipas bilik aku rosak sebenarnya . Hee…* Okay, okay patah balik ke simpang yang betul .

Actually aku kejar saga-saga biru just untuk tengok plat number depa-depa tu. Tapi sampai sekarang masih tidak kutemu Saga Biru yang ku cari. Waduh, waduh gawaat ni… Hehe.  Oh KCL ****’ berwarna biru, ooohooohoi ! Hahaha, amboi dah macam bunyi orang bang *azan*.

Urm, kalau hampa nak tau Saga Biru tu memang bermakna buat aku . Kenapa, kereta hilang ke? Bukan, bukan, bukan . Saga Biru milik Mr Crush, Ahmad Bin Md Zain, batch no M566 
‘tak lingkup, jahanam!’ Hahaha, dah lama tak sebut nama tu, rindu laa pulak . *Tolong salahkan rindu tu nah.

Gambar gedik aku,  bajet dah kawen tangan berinai bagai . Haha~

Akibat rindu yang membuak-buak tu laa yang buat aku bertindak sampai macam tu sekali. Hampa-hampa kalau terjumpa inform aku nah. Haha, kesian kan, aku dah angau tahap babai ni. Setiap kali nak keluar aku mesti wish ‘hope selisih dengan Saga Biru KCL ****’.  Huhuhu, kereta mamat kedah tu  memang aku aim gila. Kalau jumpa memang aku kunci tayar kereta dia. Hahaha, kejam !

Sekian sahaja Misteri Saga Biru, sangat misteri kan? Hahaha kbye…

Nota kaki : Layan angan-angan yang macam dah takkan tercapai. Maaf, number kereta tak boleh mention sini, misteri kan! Hahaha… *Psst, psst actually aku memang tak ingat 4 digit belakang tu. Hehehe :D *

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari