♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

' Suami ku ' future ' husband ' orang ?

Nampak kecurangan disitu ? Cait, besaa tangan tu!
 
Waduh, waduh , waduh, gawuut ! ' Suami ku ' future jadi suami orang . Cool jue, cool .. Hahaha, mesti ramai yang pelik bin ajaib sejak bila aku ni berlaki '  kan . Ada laa, ada ... saja taknak tunjuk, nanti kena kebas. Ngee :D *angau nak berlaki*

Tadi masa tengah godek-godek Lulu Pages tetiba terbaca pulak artikel ' Keistimewaan Awin Nurin di mata Izzue Islam ' . Arrrgh! Hancus hati ni baq hang, sejak bila ' Suami ku ' ada calon lain ni . Haha, kesian kan kat aku selalu terbabas. Orang lain dah sampai ke JB tapi aku baru terhegeh-hegeh naik train dari Perlis.

Sama handsome, sama cun , awesome !
Tergamak Izzue Islam menduakan aku . Hua, hua *menangis bawah meja office* . Baru je nak admire kat dia, tengok-tengok dah nak jadi laki orang . Awat hang pilih dia, kenapa bukan aku ? Hehehe, berangan gila hang ni . Mai nak penampaq sedaih bagi hilang gedik tu . Hahaha ...

Urm, takpe laa ku relakan dikau pergi walaupun pelamin angan ku musnah . Tergamak kau menolak cintaku, sungguh menikam-nikam jiwa. Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cinta ku, aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Boley taraa tu? Hahaha, ni laa orang cakap jiwa melampau-lampau. Masalah, masalah jadi budak debab ni. Hehehe *ada kena mengena ke? tett!

Sumber : Lulu Pages


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari