♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Apa aku rasa : RAMADHAN KE-7 2015

Assalamualaikum

Direct dalam minggu ni mood down sangat. Waktu macam ni maybe blog tempat paling elok nak luahkan semua selain pada Yang-Esa. Luah pada manusia ? Tak mungkin ada yang sudi, kalau ada maybe takkan faham or taknak faham . Hurm...

Entah, I think I need my own time to be alone. Nak holiday ? Cuti tahunan langsung tak mengizinkan even terfikir waktu ceni seeloknya tolak ketepi kerja-kerja yang menimbun di meja. Kalau lah boleh.. Hurm..

Kalau ikut secara logik aku sendiri tak suka perasaan ni. Tapi datang tanpa aku minta, tau tau jaa sebak, tau tau jaa sedih, tau tau jaa dah menangis T__T  Stress menguasai diri dan paling senang cakap jiwa kacau. Hurm... See, keluhan yang ketiga kali. 



Try kuatkan diri, balik kerja senyum jaa bukak puasa depan family. Mintak jaa, cakap jaa, semuanyaa aku balas dengan 'baik lah' . Hakikatnya ? Hurm aku cuba taknak rosakkan mood Ramadhan orang lain. 

Even aku sendiri dah niat Ramadhan tahun ni biar jadi titik mula perubahan dalam hidup aku. Tapi dek sebabkan perasaan ni fokus sedikit terganggu. Curiga, risau, sedih, sebak and marah please please please go away. Seriously aku sakit, dah tahap kritikal mengalahkan lagu "sakitnya tuh disini" . Hurm... 

Lastly, semoga mood ni cepat-cepat beralih musim. Mungkin ini dugaan buat aku, aku terima, aku redha walaupun aku macam muak dengan semua ni. Allahuakbar !

Nota kaki : Aku masih mampu tersenyum walau hati terluka. Mungkin hari ini duka untuk aku, esok belum tentu . Senyum pada rupa tak mencerminkan dalaman seseorang.

 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. Apa pun ianya dah berlalu... moga ianyaembawa 1001 makna dan yg pasti kita di bulan syawal.. salam lebaran dan maaf zahir batin... mommylina singgah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks mommylina sudi singgah. dah lama takde tetamu. heheh

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari