♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

#Apa aku rasa : I'm back!

Assalamualaikum

Tudiaaaa dah berbulan tak berusik blog ni. Kalau orang beranak mau dah nak habis maternity. Hohohoh... Maklum lah orang buat billing sekarang. kannn? Naik pangkat ke? Errrk, haa yelah kut naik pangkat kut. Pangkat je naik, gaji duk teraaa tu jugak *hurm --"*

Bukan tadak benda nak update tapi entah, mood nak layan belog asyik kena kacau dengan macam-macam anasir. Putih ada, hitam, yang cerah, yang gelap, hitam hitam manis semua ada. Kita kan satu Malaysia. Lol! ehehehehe...

Mokcik bermata empat --"

Seyes kalau ikut hati dah tak sanggup nak backup tapi sabar jelaa tak sampai dua minggu je lagi, sob sob sob T_T . Dua bulan pun dah rasa betapa azabnya. Asyik duk kena sembur jee dengan customer. Adoi! Tak paham ke aku ni backup? Kadang tu aku dah betul datang duk bising lagi. Susah nauu nak dapat duit kome ye. Haish, nasib lah dari zaman aku tak lahir lagi dah keluar quotes "Customer is always right" . Kalau tak macam nak jaa aku tukar "Customer not always right" . ahahaha...  

Ni tak busy pun? Hahaha, entah aku pun pelik minggu ni aku macam free. Patutnya hujung-hujung bulan macam ni harus lah aku busy. Hohohoho, maybe bulan ni aku dah pandai manage that's why dah tak kelam kabut macam last month. Apa yang boleh buat awal better buat cepat-cepat sebelum 'ayoyoyo kadivaley' kat bilik sebelah tu datang menyemak meja aku. Last minit baru lah nak bagi itu bagi ini. Hergh, sumpah geram! 


Okay dah, rasa puas hati dapat merapu meraban dalam belog ni balik. Tapi tak habis lagi ni, tunggu kemunculan beta lagi. Nah sedekah muka annoying sekali. ahahahaha kbye!

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari