♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Low gilas >.<"

Assalamualaikum

Low. Low. Low. Monday blues ke? Entah. Seyes aku langsung tak semangat. Jiwa rasa macam kosong, sunyi kah aku? ke dah bosan hidup ceni? Hergh sumpah blurr.. Mood down sesangat. 


Ekceli dari weekend lagi rasa ceni. Terlebih tidur ke hapee? Dush dush dush, wake up jue wake up! Bila sesorang mood nak merepek tu banyak. Dan aku tau that's the way untuk happy kan hati ni. Penat gilas -,-'
Macam nak pergi jauh-jauh, stress!  Susah aku, sakit aku tadak sesape yang tau. 

Apa semua ni >.< ? 

Only ALLAH can judge me. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ (Dari Allah Kita Datang dan kepada DIA kita kembali) . Hanya pada ALLAH aku bertawakal kerana DIA maha mengetahui segalanya. Maybe ni teguran dari-Nya untuk aku kembali kepada Nya. Insyaallah! 


Sekian. Aku yang menulis dari hati, 

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari