♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

WW #1 : Titian Usang

Assalamualaikum


See, betapa gigihnya bebudak ni nak ke sekolah. Sanggup bergayut cenggitu semata mata nak ke sekolah.
Kalau aku memang tak sanggup, gayat! Hahaha... Tak macam bebudak kat Malaysia, rumah tepi sekolah pun malas. Kemudahan depan mata pun still nak ponteng. kan? Merayap sana sini. Haih, rugi adik adik ooi! Zaman aku pun dah susah nak dapat kerja, zaman depa nanti entah macam mana lah pulak. Ye dok? 

Eh, tetiba terlebih words pulak hari rabu ni. Opps, sorry! Hehehe... Renung renungkan dan selamat beramal!

 
THANKS FOR READING !

10 comments:

  1. Tu lah kan eda...Dowang gigih nak g sekolah..yang dak2 zaman sekarang ne dah cukup dah,di sediakan pengangkutan khas lagi...punnnnnnnnnnnnn masih ade yang liat.
    Cik jangankan naik titian cenggitu..titian yang tak usang pon cik gayat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tau takpa. rugi rugi..
      sama laa kitaa.. gayat! hehe

      Delete
  2. semangat mereka untuk menuntut ilmu... harap pihak2 yang berkuasa betulkan la jambatan tu.. kesian pulak tengoknye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa kan akak. Sampai camtu sekali..

      Delete
  3. ya Allah.. bahayanya... titi yg ada pun dah usang bebenor.. kagum sgt dgn semangat dorg...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tah, kat indon rasanya.
      Sebab seluar sekolah merah. Hehe

      Delete
  5. Kan? Sayang mrk yg ada kemudahan tapi tak reti hargai. Lagi sadis ckg tak nak hormat, belajar tak mau, ponteng memanjang, mai sek semata2 mak ayah sruh... Hurmmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. Nanti dah besar baru nak sedar betapa ruginya dulu2.

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari