♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Renungan : Jangan memandai mandai!

Assalamualaikum

Kalau boleh hari ni nak taip laju-laju untuk tutup last day punya entry. Entah, kalau selalu sangat menjiwa naik muak jugak rasa. Ye dak? Terasa malu plus menyampah pulak bila baca (pun boleh!) . Maaf kalau ada yang tak suka. Okay hari ni memang tak menjiwa, kita tukar jadi membara. Hohoho...

Macam panas je, macam hot je... Macam marah je, macam bengang je.... Ekceli tak panas mana dan tak marah mana tapi mood kureeeng baik. Susah jugak nak jadi seorang yang penyabar ni. kan? Takpa pelan pelan kayuh. Insyaallah!

Btw, pinjam mata Syasha (betul ke eja camni?) yang tengah tu je.
Abaikan yang kiri dan kanan tu nah. Pffft!

Tadi dapat call dari aeon credit, katanya sekali lagi (kali ketiga) aku apply loan. Terkejut dan kaget sangat (bukan sama ke?) . Setahu aku hari tu dah cancel semua (first dan kedua), bila pulak apply ni? Then after discuss aku tau the real situation. Huh!(tanda marah)

Ekceli, there is someone yang memandai. Buat keputusan tanpa persetujuan aku. Law mana dia guna ek? (Vietnam gamaknya) Entah. Suka hati je submit form loan tu. Aku baru je planning, tak confirm pun nak beli. Susah kalau jenis tak paham bahasa orang cakap 'nanti' . Sabor jelaa.... 

Duet den botingkek tingkek! (Ok tak lawak) -,-' 
Kalau ikutkan boleh je aku saman, mau kaya raya den dibueknyo. Tapi sebabkan dah kenal aku abaikan je. Semua orang berhak diberi peluang kedua. kan? Hope lepas ni hang tak memandai lagi especially part privacy someone. Yang nak menanggung orang lain, so better make sure u got their permission. Dan harap takde lagi mangsa keadaan macam aku. Ngee... 

" Sabtu lepas aku ke Elken. Tiba tiba hilang mood nak update pasal tu. Biar gambar je yang berkata-kata "



Memilih untuk berubah. Ya ya ya berubah hai -,-

 
THANKS FOR READING !

8 comments:

  1. selamat maju jaya eda...
    kawan cik pon ade join elken ne...meneroka dunia dah die sekarang...g china je balik2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ye thanks cik.
      Kwn cik tu antara yg berjaya,
      yg bwh cm eda ni, hampeh kena! huhuhu

      Delete
    2. semua pon bermula dari bawah kan eda...macam tu jugak kawan cik.Die setat dari bawah.yang penting kuatkan tekad untuk berjaye..

      Delete
    3. urm, tp eda dh tkena cik. diorang pandai2 gunakan nama eda without my permission utk labur produk. tu masalahnya sekarang ni..

      Delete
  2. semoga berjaya dlm elken..usaha pasti berjaya...

    ReplyDelete
  3. good luck yer dik... moga terus sukses dari masa ke semasa.. in shaa Allah...

    ReplyDelete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari