♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Moments : Date yang lama tertunda

Assalamualaikum

Ekceli tadak benda nak share kut buat masa ni. Enrty semalam pun autopublish. Selasa lepas last minute apply cuti. Semuanya sebab nak outing dengan Che yah. Lama tak ngedate dengan kekasih cerah aku tu. Hehe.. memandangkan dia tengah cuti sem dan aku pun baru dapat gaji so... kita enjoy!! Hohoho... Eh, tetiba malas pulak nak cerita panjang-panjang. Layan gambar je nah sambil di support dengan simple caption. Boley teraa tu? *dasar malas*


P/s : Entry ni sempena birthday Che yah harini. Semoga panjang umur kawan :)) 

Thanks selalu ada teman aku bergosip. Hehehe... Sayang hang banyak-banyak lah. 


Ready to go! Che yah, mu tunggu aku datang! 




 

Benda pertama wajib buat ofkos makang. Just order Dave Deli' 1/4 original set dengan soft drink sorang satu. Makan tu je tapi sampai sejam sebab asyik duk bergosip. Haha, hobi...


Tengok movie "I Frankuinstein" *tak sure ejaan betul tak*
Agak bosan dan ada unsur yang boleh pesong sikit akidah kalau tak betul-betul paham. 
But, part last macam syok even berapa kali aku rasa nak tidur. Huhuhu..

 


Lepas wayang jalan-jalan dalam jusco dan shopping sambil snap. Abaikan backdrop toilet yang wajib ada. Then, singgah pantai QB sat amek angin. Bajet cam dating-dating gitu.. Heee...
Abaikan muka aku yang tengah rancak bercerita tu. 

Gambar ni Che Yah yang edit ofkos lah dia pilih yang muka dia elok ja. Tak acii.. Haha!


See, nampak kami macam pakwe makwe dak? Hahaha.. aku ibarat gepren, che yah ibarat bopren :D
Motif sangat gambar atas sebelah kanan tu, manja i is... 
Teringat zaman berkapel dulu, suka snap pic berdua camtu. Brr! *takmau ingat*



Ok chiaww!

 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. ohhoo...bestprend poreber lah ne kan eda..best nye jenjalan sesame..gosip2...
    ape2 pon happy birthday buat kawan eda tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes cik, kawan selamnya even selalu gado. haha

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari