♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Jun, mu tunggu aku datang!

Jumaat lepas, aku stress sebab phone buat hal. Memory tak boleh detect. Katanya 'There are no items in your collections' . Pfft! Tanya kengkawan semua tak dapat tolong. Try restart but still the same, aku text encik wechat tapi tak berbalas.

Disebabkan encik wechat pro dalam bidang ni aku terus call dia. Dengar suara orang bangun tidur yang angkat. Blurr! Aku btau problem tu dan mintak encik wechat ajarkan. Bla bla bla... Tak sempat habis belajar tiba-tiba dia mencelah, start tanya macam-macam pasal aku. (Omg, omg! how's caring he is! Auuwm)


Untuk cover perasaan meggeletis dalam hati, aku try balik ke agenda sebenar. Tak sampai dua minit belajar encik wechat mencelah lagi. Kali ni betul-betul buat aku hilang pedoman bila dia cakap 

" Tunggu lah bulan nam (enam) ni kitee buat sama-sama ek. 
Saya tolong install software baru untuk awak" (Apakah?!) 


Kenapa dengan bulan enam? Urm, nantikan sambungan cerita ni. Maaf, mood nak berceqhita dah low. 
Sebelum melalut kelaut lebih baik aku cabut. Sekian -,-'

Alhamdulillah, suara Encik Wechat dah cukup untuk baiki phone aku yang rosak. Ngeee... 
 
THANKS FOR READING !

4 comments:

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari