♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Moments : Retreat Family Programme

Assalamualaikum

Ekceli banyak precious moment yang aku nak share sepanjang Program Retreat Keluarga last weekends. Dukacitanya lima pic je yang sempat gua sematkan. Pic lain semua dalam DSLR abang facy. 

Serious kem kali ni memang best plus terbaik! Macam tak nak balik je, macam nak duk situ je. Hehehe... 

Mula-mula tu aku macam malu-malu je. Maklum laa kita menumpang program orang. Jalan pun tunduk-tunduk bajet ayu gituu... Konon pandang tab je pagi tu. Haha, tetiba tak sampai setengah hari aku dah macam vvip kat kem tu. Hiks! Dasar lupa daratan. 

                          


Program retreat ni anjuran unit psikologi JKM Pulau Pinang. So, adik aku antara manusia-manusia terpilih untuk join. Disebabkan ayah tak dapat join dan sebagai kakak aku ditugaskan untuk jadi bodyguard mak sepanjang kat Pulaza leklau. Eceh, kaklong kawasan gituuu... pui!

              

Kem ni tak sama macam kem zaman sekolah dulu. Takdanya dengar ceramah sampai tersengguk-sengguk, pastu takyah nak tidur lewat tapi bangun awal. Aktiviti sepanjang kem ni semua tak bosan. Facy semua cool je, memang happening baq hang... Langsung tak pressure cuma letih sikit sebab petang tu main game mission impossible. Lari tak ingat dunia duk cari clue. Sampai nak bebai aku dibueknyo. Hahaha...


 

Atas tu pic aku waktu registration. See, senyum pun tak berapa nak lebar. Duk control senyum sebab makcik superwomen ada depan tu. Hehehe... Memang superb sangat sebab family aku kalah dengan team dia even anak dia tak aktif langsung. APTB!

Alaa biasa lah adat game, kalah menang belakang cerita yang penting semangat. kan? Tu pun sipi je nak menang,. Semua team aim kitorang yang menang. Sebabkan makcik tu bersemangat then facy pilih family dia. Tahniah makcik Gayah, saya suka gaya makcik waktu senamrobik. Sporting gila.... hehehe...

  Then, we got second place. Alhamdulillah!



 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari