♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Lima malam tanpa bintang T_T


Adik, akak pinjam pic jap ea. Nak tunjuk jari je, takda niat lain okeh :)
Malam ni genap hari ke lima kita tak contact. Saya ulang sekali lagi, ke lima! Nampak tak jari atas tu haa... Eh, kita? Btw kita tu means saya dan awak, aku dan hang, kawe dan demo atau sewaktu dengannya. Pft!

AMARAN KERAS : Entry ni mengandungi unsur-unsur JIWA.

Thanks buat yang terus setia membaca. Jangan muntah kaler biru sudeeh... Nak muntah pi main jauh-jauh nah. eeeyak! Oh, aku rindu...  katakan padanya aku rindu... ewaah! *golek mas idayu sat*


Dah lima malam gua tidur tanpa berteman kan sama itu bintang. Sunyi sepi, bosan, gelap gulita... 
Wah kemaen ayat, berbunga bunga gituuu... haks tui! tui! tui!

" Bintang tu siapa? Bintang tu awak... "
" Awak tu siapa? Awak tu luuu... waklu! "

Kebenda aku melalut ni. Adess! Entah, mood dah hilang nak story. Mood kelaut jadinyaa... 
Bangun weyh bangun, kelaut weyh! muahaha... Nak dijadikan ending, kat Penang sekarang ni musim hujan. Bila malam je hujan, bila hujan je malam. That's why time aku tidur takda bintang. Boley taraa tu? 

Hiks! Adios amigos~

Saya rindu awak, tapi awak tak peduli. Tau awak final. Godluck wak!  
Tssk tssk T_T

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari