♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Fangirling of Akim Ahmad ^_^

Assalamualaikum

Boleh tak aku nak fangirling kat sini? Lantaklah kalau tak boleh pun. Siapa peduli? Macam lah ramai orang baca. Jangan nak bajet famous. Hiks!

Ekceli time study dulu tak banyak masa untuk aku tengok tv. Tapi... sejak hidup makin free campur bosan tahap fangirling aku terhadap artis lelaki pun makin meningkat. Sapa yang macho-macho, so aku minat lah. Gatai sangat uolls! Hehehe...

Nak dijadikan entry fangirling, salah seorang artis tu harus lah Akim Ahmad. Weehuu... 


Dari dulu lagi gua memang fangirling gila kat Akim. Hari tu jumpa kat Planet Gempak gila melting. Tapi aku takda pun pic dengan dia. Cukuplah dapat tengok kat tepi, malas nak bersesak-sesak. Lagi pun malu, siapalah hamba yang buruk lagi gendut ini. Bhahaha...

Pinjam ANNA punya. Hehe..

Aku suka tengok Akim acting dalam filem Hoore-Hoore ngan Kampung Girls walaupun dalam KG dia ego. Geraammm... But Akim tetap dihati sampaikan mak aku pun suka. Adik aku memberontak sebab Akim tak dapat masuk final AJL. Hewhew... Alhamdulillah dah dapat restu keluarga... mihmihmih :D


Dan sebabkan fangirling jugak lah every weeks aku layan Liga Lawak Superstar (LLS) kat tv3 sebab ada Akim dan saya peminat tegar group OMG. Hiks! Siapa sini layan LLS macam aku? Macam takde je, macam takde je. 


Ekceli LLS ni lebih kurang macam maharajalawak jugak kut. Entah, aku kureng amek tau cerita-cerita kat Astro. Korang yang ada Astro mesti tak layan tv biasa. But untuk rumah yang hanya ada enam channel macam rumah aku, layan je... 

#Semalam dah Semi Final pertama. Hope OMG juara! Jyeah!

 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. cik pon minat jugak kat akim ne ...tp minat gitu2 je...

    ReplyDelete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari