♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Senyum tayang gigi vs senyum tutup mulut. Anda bagaimana?

Assalamualaikum

Alhamdulillah petang ni dah boleh celik sikit. Senior tegur tadi, mata nampak besar hari ni. Ikhlas or perli tu aku taktau. btw, trimas... motif sangat mata aku yang sepet plus mengantuk dikatanya besar. ngee...

Lepas pekena pau dua bijik dapat senyum balik. Then sorang lagi senior tegur, senyum lah nampak gigi sikit.. tersenyum simpul aku time tu. Hehe, malu i is... Sorry lah bro, bukan takmau tapi tak qheti.


Dan soalan tu aku jadikan isu petang ni. Senyum tayang gigi ke cantik, senyum tutup mulut ke lawaa? 
kalau aku confirm lah gua pilih tutup mulut. Pernah nampak eda letak pic senyum nampak gigi?

Hampa kalau nak tengok gigi eda silakan tengok jep sepah. Haa, macam tu laa tapi tak sejibik. 
kekeke, motif nak suruh jep nganga biar korang tengok gigi dia. Gigi i is tak tersusun sangat macam pagar. Den ada gigi belakang. huhu...


Ekceli bukan sebab tu je tak suka senyum tayang gigi. Rasa macam buruk je bila senyum gitu. Dulu masa form 5 pernah kena paksa dengan kawan-kawan untuk senyum nampak gigi. Jenuuh duk sengih muka mau takmau. hahaha...

Orang cakap senyum tutup mulut tak ikhlas. Habis tu senyum tayang gigi ikhlas lah? Hurm, tu lah manusia... Ikhlas tu tak boleh ditunjuk. Okay fine, aku terima orang cakap senyum control gituuu...

Memang susah nak dapat gambar aku tunjuk gigi. Kalau ada pun yang curi-curi. Haa, ni ada satu dalam memory fon... Ni semua kes ku terpaksa kau dipaksa jugak. Nasib baik kurus, sebab tu simpan jugak. hehehe... Motif sangat uolls! hehe...


Okay ke? Anda bagaimana?

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari