♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Risau saya tak macam yang awak harap. Hurm, i'm debab n buruk. Tolong share sikit tips :/

Assalamualaikum

Semalam wechat dengan kak wan. Macam biasa, story morry pun keluar. Jerawat naek berketui-ketui pun aku btau. Stress nak jumpa orang -,- katanya kak wan busy cari perabot untuk rumah baru. Bestlah depa...

Tengah-tengah best share story tetiba mood kureng sedap bila kak wan tanya, bila nak jumpa pdos?
P/s : pdos tu encik wechat. Ayat aku macam biasa, entah tunggu dia. 
Macam tulah, aku tunggu hang, hang tunggu aku. Berbulan-bulan dah...

Sebabkan soklan gempaq hindu dari kak wan tu, semalam tidur tak lena (ayat penyedap). Haha, punya nak bohong, tidur tak sedaq ke dunia semalam . Ngee ~ tapi, tapi dalam lena tu still fikir kut benda ni :D

Bila di ajak jumpa memang teruja sangat. Tersengih ja gigi ni baca message dia. Cuma, cuma... Aku belum ready. Risau kalau aku tak seperti yang dia harapkan. Hurm... yelah certain people dalam gambar je cun melecun. Tengok depan-depan hampeh.. Saya fotogenik *bukan fotogedik*

 

Orang cakap yakin dengan diri sendiri, but itu bukan aku. Dulu time A2005 pun Ms D dah cakap; 
'be confident' dan alhamdulillah aku konpiden dalam bab-bab nak interview. Tapi bila masuk part jumpa someone hancus... huhuhu -,-

Ekceli kecut perut untuk first time jumpa je, lepas tu kau boleh lah tengok perangai sebenar aku. hahaha, hipokrit kan? Urm, no no no bukan macam tu.. niat aku just nak tunjuk good impression.
Ala-ala nak jumpa bakal mak mertua gituuu... Mestilah semua nak perfect je. ye dak?

Tadi sekali lagi pdos ajak keluar next week. Beranikah aku?

Ada tak sesapa boleh tolong den buang sikap den ni? Please... nak sangat jumpa dia tapi malu . Memandangkan rasa rendah diri sangat dengan keadaan fizikal aku. Hurm... 
'titew tak secantik gf awak'
nak muntah darah kalau aku guna ayat gedik camtu. hahaha...

P/s : Saya budak debab, muka kembang setalam, jerawat besar pelam :'/

 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari