♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Game isteri orang umur 29 anak empat -,-

Sat sat, sebelum start entry jemput jamu mata tengok gambar aku dengan Mr crush.
ngeh ngeh ngeh, just mampu edit macam ni jelaa.. takut jadi publisiti murahan jenooh.. hahaha...


Gilaa berani.. Hahaha, memang gila!
Sebenarnya saya isteri orang. kekeke :D

Best lah pulak bila mengaku jadi bini orang., hehehe, sumpah geli perut semalam kenakan someone. 
Maaf nama terpaksa dirahsiakan memandangkan hari ni jumaat :D
Hahaha, apa kena mengena tah?  *pikiaq sat* 

Nasib kau lah 'bedul' (bukan nama sebenar) nak ejas time aku takda feel nak melayan, 
terang-teranglah kena game. Hehe, maafkan hamba ya...lalala... catwalk missuniverse sat.

Ekceli bukannya tak sudi tapi bosan lah dengan topik yang tah pape. As usual, ayat orang 
nak berkenalan mesti tanya duk mana, umur berapa then next question mesti

" awak dah kawen ke belum? 

Alololo, muka ceq nampak macam bini orang eh? hahaha... 

"Haa, da kawen dah. Anak ada empat orang"

Tapi si 'bedul' ni jenis tak putus asa jugak. Mati-mati nak bukti aku dah kawen. 
Maklumlah muka macam aku yang 'kiut-miut suci lagi bersih' tak mungkin dah kawen. kan? 
*terpuji diri sendiri dengan secara jujur* Tsk tsk. T_T

Siap mintak gambar kawen bagai. hahaha, meraba jugak semalam dalam gelap nak tepih. 
Nasib baik ada otak geliga den, dapat jugak cover line. *boleh bikin batu cincin daa*
Alasannya konon gambar kawen tak simpan pun dalam fon. hahaha...legaaa....

Untuk yakinkan lagi si 'bedul' aku send pic adik bongsu dan adik sepupu. Konon anak-anak lah tu. kekeke... siap send pic dengan 'anak' lagi uolls uolls... hahaha, susah jugak nak menipu. kan? *padanmuka*

Tu pun musykil lagi katanya anak dengan mak macam adik beradik je. 
Haiyoo, kau memang bijak 'bedul'. hahahaha hehehehe huhuhuhu *syaitoon syaitoon*

Then aku send pulak pic 'hubby' buatan sendiri. hahaha.. Jeng jeng jeng gambar siapakah yang jadi mangsa? dah tentu tentu gua pilih Mr crush memandangkan dia je nampak matured dan totally gambar dia je penuh dalam folder tu, bedal jelah... cait, kantoi aku kuat rembat pic mr crush :'/

Tapi tu lah orang cakap jangan game orang takut makan diri sendiri. Time tengah gedik-gedik duk ngaku jadi bini orang boleh pulak terasa macam real. Berbunga-bunga hati, ish kalaulah.... berbunga-bunga macam ceqhita winter sonata giteww. hahaha, terserlah miang nak menikah. APTB!

Urm, tapi pape pun tetap takleh lawan feel bila Encik wechat cakap; 

'awak kat penang, hmm kalau saya dah kerja kat 

melaka nanti tak dapat jumpa dah


Sebak sikit hati ni even ada sikit rasa nak merah pipi bila diri kita macam penting jugak untuk dia. kan? hehehe, gatai lagi... adios amigos! gua berambus dulu sebelum virus gatai semakin merebak. kbye!



THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari