♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Make it 'pasti' bukan 'janji'

Assalamualaikum ♥ 





dua tiga hari ni memang asyik nak jiwa jiwang, sentap menyentap je. Gara-gara tengok bebudak ni grad dengan bf masing-masing. Motif sangat nak dengki, kita tumpang bahagia kawan-kawan okeh... *terkenang angan-angan mak jemah dolu-dolu, sentap lagi :')*



P/s : gambar ni gua curi dalam fesbuk diorang. maaf Suzy, maaf Miera :) Hehe...

' Haiyaa ini bukan janji tapi pasti ' - dialog David Teo dalam cerita I'm not single. 

Sejak bermenjak ni kemaen bermadah sakan. Harap maaf lah pada yang nak muntah kaler hijau tu. 
So sure eda tak pregnant kan korang okeh sambil angkat tangan tanda tak berslaah. hehehe... 

Ayat ni gua tujukan buat someone yang wujud dalam hidup aku sejak mula berwechat. 
Gua namakan dia  'Encik wechat'. Boleh tahan jugak laa hati gua gedik nak heartbeat dap dip dup sebab dia. Cumanya tak sehebat mr crush, belum ada yang boleh lawan. *minyak senyonyong cap unta dia guna*


Okeh back to asal, gua nak pesan pada insan-insan yang selalu bermain dengan harapan. 
Tak kisah lah hampa bagi harapan ke, buat someone berharap ke whatever lah. 
Selalunya bab hati dan perasaan ni. 
Please stop it!


Tak kesian ke kat orang yang tengah tunggu janji-janji manis tu? Jangan lah berjanji kalau tak pasti. 
Takutnya ada pulak yang gila bayang macam aku hari tu. Semua berdasarkan pengalaman.
Aku bercakap bagi pihak orang yang selalu termakan janji manis yang walhalnya boleh buat korang kena kencing manis je. Better tak payah nak berharap sangat sayangs... 

Renung-renungkan. Sekian~


 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari