♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

' kalaulah ' -,-

Dua hari lepas, eh tiga hari lepas kawan text mintak aku temankan dia ke suatu tempat. 
katanya URGENT, she had a problem. 

Disebabkan tempat tu area kedah so aku text mr crush. Dua tiga minit lepas tu crush call. Aku btau problem kawan dan mintak crush bawakkan dia ke tempat tu. Crush setuju then letak fon. 

Aku cepat-cepat btau kawan dan tetiba kawan suruh aku follow. Serba salah dibuatnya... Risau crush tak jadi tolong kalau aku ikut sama. Untuk sedapkan hati kawan aku cakap nak fikir dulu.


Malam tu 'deng deng'  fon segan mati takmau aku bunyi lagi. Terkejut text tu dari crush, OMG OMG
Pelik kenapa cari aku sebab dah mintak kawan deal dengan crush. 
Sebabkan perasaan nak tau plus excited aku bukak jugak text tu. jeng jeng jeng... 

" Kenapa makcik takmau ikut ? Dia ikut sekali nah , orang nak jumpa dia sebab tu orang nak tolong "

Mak aii ayat... mau luruh jantung aku baca text tu. fuh! untuk cover perasaan mahu tapi malu tu aku bagi alasan kononnya malas nak keluar. tetiba... jeng jeng jeng...

" Dulu kan dia nak orang, sekarang orang nak dia pulak

Ya Allah aku dalam mimpi ke ni ? tampaq pipi dua tiga kali sambil lap air mata kat pipi. 
Berbunga-bunga hati tiba-tiba...  

"... this girls is on fire.. she's walking on fire... 
eda, eda bangun fon hang bunyi tu. 
Dah pukul berapa ni ...

Oh men! 


Tak sangka crush masuk mimpi. sadis jugak, kenapa mesti mimpi? Okeh abaikan yang pasti sampai ke hari ni aku tak cam siapakah insan penemu aku dan mr crush tu. Hiks! That's why aku just mention 'kawan' :D




THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari