♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

perempuan melayu memang cantik bila berbaju kurung. kan?

Assalamualaikum ♥ 

Tetiba rasa nak story kisah aku yang sejak bermenjak ni tersuka pakai kain. Idea ni mai tadi time berdiri depan cermin *nampak sangat suka berangan depan cermin* Baru perasan yang aku lebih prefer berbaju kurung dan skirt labuh kalau nak ke office sejak ni. Kenapa ya?





Kalau dulu memang aku jenis tak suka nak berkain. Untuk perempuan yang jalan bersepah macam aku memang susah nak gerak sana sini. Hahaha.. Sampaikan mak bising, dia cakap aku macam laki. 
Berseluaq memanjang.

Pernah satu tahun tu mak takmau tempah baju kurung untuk aku. Dia marah sangat sebab baju kurung aku bersusun je dalam almari, langsung tak usik. hehehe...


Sekarang ni maybe hormon feminin dah mula nak rasuk aku, padan lah dengan umur aku yang sepatutnya tengah tunggu orang datang meminang je. Pui, gatai! Bayangkanlah dah mula jinak-jinak nak pakai wedges bagai. Dulu kemaen tak minat benda-benda camtu. Sumpah tak beli... hahaha.

Ramai jugak yang cakap aku lagi sesuai berkain than berseluar. Maybe dapat tutup drumstick lazat kat kaki aku ni. Peha dah macam peha ayam kfc tu. hehe.. Lagipun nampak sweet sweet gitu uolls, uolls bila i berkain. Ayu giteww... perasantan! hahaha..



Kalau boleh aku nak maintain je imej camni sampai kawen. boleh camtu? Hahaha.. Berangan je tau. Entah lah maybe esok lusa, tu semua rahsia ALLAH kan. Huhu...

Masalah sekarang ni ada tak sesapa yang sudi sponser kereta untuk ceq? Neo pun dah okay meh.. Hehehe.. *demand okay, kohkohkoh* Tak sesuai jugak kalau berkain tapi panjat moto. haiyoo, jatuh saham.. Dah laa naik main kangkang je, tak cover langsung. *Saya memang tak senonoh, loqlaq!* hehehe...

P/s : just guna latest pic yang ada, takda masa nak shoot everyday. Harap maklum :)

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari