♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

My life journey : Speechless di hari isnin.

Assalamualaikum

Speachless. Tu je yang aku boleh cakap petang-petang macam ni. Tadi pagi tak busy mana pun. Just issue some cheque request dan hantar staff attendance. That's all.

Alhamdulillah pepagi tadi lagi dah settle kan pasal konvo, just tunggu hari je. Malam ni maybe nak ke uptown cari baju kurung untuk konvo. Taste aku nak yang simple and kemas dah cukup.

Last friday night jumpa Anna dan masing-masing sibuk promote bisnes, tunjukkan skill berbisnes masing-masing. Hopefully dapat jadi businesswoman barjaya one day. Amin kan bebanyak...



Wajah cheque cancel akibat terlampau sadis.
Last friday lunch time pekena nasi vanggey dengan officemate. Credit untuk kak sue dan kak wan sudi belanja. Sadis sangat dapat gaji lewat. Mentang baru confirm last month, boleh pulak lupakan gaji aku. Queen betul-betul ragut kesabaran aku.

Ini pinggan kak sue, bukan pinggan aku. 
Ini pinggan kak wan, bukan pinggan aku.
Urm, ragut? Last week on the way balik kerja, depan mata dua orang foreigner diragut. Mat nepal or mat bangla, not too sure. Peragutnya ofkos malaysian and he is a malay man. Malukan negara dan bangsa.. aku yang bertentangan arah mau mau je tolak biar jatuh. Tapi incidence happen too fast, hurm...

Harini office buat farewell lunch untuk kak wan dan coincidence she is the birthday girls today. Congrates kak wan, kamu dah jadi dewasa not remaja anymore plus dah nak jadi wife someone hujung tahun ni. So spechless bila senior-senior tanya bila pulak masa aku. Jawapannya dalam next entry.

Adios amigos~

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari