♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

My Life Journye : Si baju turqouise yang sakit tulang belakang.

Assalamualaikum


Berkurung biru turqoise hari ni . Muka nampak tenang walaupun dalaman kureeng. Entry ni memang fully aku selit gambor eden, maaf lah nah. 



Bangun-bangun pagi terasa sakit tulang belakang. gagah kan jugak bangun dari tempat tidur walaupun dalam hati 'macam malas ja nak masuk office harini'. Ni mesti gara-gara tidur terlebih takpun sebab selalu tidur atas lantai. Memang kebiasaan dan kegemaran aku tidur atas lantai kalau panas.


Katil dalam bilik tu jarang aku lepak selain waktu siang atau waktu nak mengeram time hujan. Sekarang ni pulak selalu teman tok kat rumah. Memang toto jelah jadi pengalas aku tidur malam-malam. Tok ada offer katil bujang dia yang empuk lagi sedap tu. Pernah sekali dua aku terima jugak tawaran hebat tu tapi tak sweet sweet lah kan orang tua tidur atas lantai aku pulak menyedap atas katil. Nampak biadap disitu kalau orang lain tengok. ye dak?


Maka nak dijadikan cerita memang lantai jugak lah tempat aku beradu sejak bermenjak. Dulunya time sekolah ada satu bilik khas untuk aku kat rumah tok. Biasalah boleh dikatakan aku paling rapat dengan tok berbanding cucu yang lain. Dulu kecik-kecik tok dan wan jaga aku time mak kerja, now masa membalas budi pulak. kan?

Nah, adik aku pun cantik jugak :D
Sekarang ni bilik tu cucu cantik tok dah booking. Bab cucu cantik tu tolak ketepi sat. Jangan tanya lah kan. Siapa aku nak bandingkan dengan dia. Ceeewah, ayat nak sadis jee. Haha, abaikan aku yang merapu meraban ni.

 kata senior;

'Setiap perempuan tu ada kelebihan masing-masing' - satu-satunya abang mat salleh dalam office

Cpyright by edaeri.blogspot.com
Gara-gara aku yang in love sangat dengan lantai yang sejuk-sejuk cool macam aku so encik lantai jelah yang sudi jadi teman aku time nak bentuk peta kat bantal. Tak sampai sejam terlelap dah meleleh habis semua. terbentuk lah satu dua pulau kat situ. Hahaha..

Nah sekarang terima lah akibat sakit belakang. Padan muka.. ingatkan kejap je sakit sebab tu batalkan je niat nak Mc harini. Maklum jelah kalau dah langakah setapak masuk office ni memang susah dah nak balik. Hurm, sobar den sobar...

Si ayu yang membentuk pulau . Pui, sumpah perasan! :D
Muka aku yang bersabar. Sabarlah sangat uools uolls...
 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari