♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Entry rojak-rojak. Bedal lah...

Assalamualaikum

Kak wan, entry ni untuk hampa sempena last day kat 'K' Line Logistics Sdn Bhd. Nak saya ulang ke? 
'K' Line Logistics Sdn Bhd *dah macam video budak couple seminggu *. hehehe...

Tadi kak wan tanya belog dah berupdate belum. Macam tau-tau je rutin harian aku. Ekceli bukan taknak update tapi idea zero. Takmau merapu tak tentu arah. Last-last entry takda yang baca pun. hahaha... membajet macam lah selama ni orang baca sangat entry aku kan.


Semalam kak wan mintak update cerita hantu kat sini. Tajuk memang best cumanya belum betul-betul ada kisah hantu tragis yang berlaku kat aku dan harap-harap sampai ke mati takkan jadi kes macam tu. Simpang...hehehe...

yang ada just mimpi tragis mr crush malam semalam. Tulah gedik sangat nak text english bagai, last mimpi tah pape. hahaha, amek baq hang! Mad, mad, mad... angau habis kat hang, kuat sungguh ubat pelaris. kekeke *gelak syaitooon*

" Why people keep asking, keep talking n telling me about u? Mad, mad, mad.. Enough laa.. Up to u what u wanna say. Poyo kah, gedik kah, sokey nevermind. Ekceli, just wanna tell that i'm trying my best to get u out from my life. ....

Sedutan text panjang leboor buat mr crush semalam. Nantikan sambungan dalam entry akan datang.
Tu pun kalau aku rasa nak share. kuikuikui.. Hope tak meraba dictionary mr crush dapat text tu dah laa. hahahaha... padan muka!



Selain nightmare dalam tidur ada jugak nightmare dalam keadaan berjaga. Hampa paham? Kalau tak paham abaikan je okay. Nah tengok dulu muka aku yang senyum macam tak senyum ala-ala budak debab jadi modelling kline. bwahahaha~ *sakit hati*

Tak sangka ada jugak orang sekeliling yang sanggup buat apa je demi duit. Siap ugut-ugut bagai. Sangat cantik perangai. Mung memang terbaik lah budak! Pape pun aku doa n tawakal je pada ALLAH. Hope aku dilindungi dari niat jahat dia tu. Sobar den sobar...
 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari