♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Iftar masakan chinese bersama japanese di malaysia.

Konnichiwa!

Entry ni bersifat 'nak jugak' versi aku. Maafkan hamba ya.... Manusia yang punya sifat nak berlawan macam aku ni memang payah. Apa yang orang ada dia pun nak jugak. Kedengki! Esok esok orang berlaki dia pun sibuk nak berlaki jugak. Hehehe... Lap, lap, lap  ___

mana boleh tahan sana sini orang lain upload gambar diorang keluar berbuka. Aku ni syik-asyik upload dalam wechat je. Sape yang add eda_johari kat wechat je boley nampak. Tu pun just gambar iftar kat rumah, lauk pauk simple hasil tangan emak dan aku *abaikan 'aku' disitu'* Hehehe..


Last tuesday company kitorang buat majlis berbuka puasa yang tak berapa nak majlis laa... 
Kecik-kecik gitu tapi kira besar jugak laa sebabkan meja yang agak besar. 
Muat jugak lah kitorang yang kecik dari segi bilangan tapi besar dari segi saiz. Hehehe...

Event ni memang diorang buat tiap-tiap tahun cuma kali ni special sikit sebabkan ada aku. Hehehe, perasaan betul... Actually event kali ni kitorang buat sekali dengan farewell untuk Morita San, MD kitorang yang dah nak balik ke Jepun hujung bulan ni dan tempat dia Obara San gantikan. 

Aku yang tersepit disitu. Ayat abang asri ; 'dah la kecik pi duk celah-celah' . Hahaha, kejam...

Kiranya malam tu last day kitorang jumpa dia sebab kelmarin dia dah bertolak balik ke Puchong, katanya flight ke japan dua puluh enam haribulan tujuh dua ribu tiga belas ni. Huhuhu... gagah mengeja . 



Kitorang pilih Chinese Muslim Restaurant untuk berbuka malam tu. Kononnya nak try masakan chinese pulak. Best, best! Restoran ni terletak kat D'Piazza Mall Penang, area bayan baru... jalan nak ke Penang International Sport Arena (PISA) . Hampa paham tak direction aku bagi tau tu? 
Kalau tak faham google maps nah... Hehehe..

Okay dah habis cerita, puas hati aku ... kahkahkah...*gelak besar + jahat* So, biarkan 
gambar pulak berkata-kata nah. Adios.. Mata aimasho!


Terserlah jam aku disitu. Auuw, purple uolls.. Hehehe





THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari