♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Entry diam-diam #1


Salam Ramadhan ke dua puluh satu semua...

Diam-diam tinggal seminggu lebih je nak raya. Mesti ramai yang dah berkobar-kobar nak raya. 
Urm, kalau tanya feeling aku sekarang ni jawapannya ; ' gua relaks-relaks versi cool je' . Wuuuhuuu... 

Ekceli, entry ni versi wordless tapi atas dasar gedik nak nampak lain aku gunakan khidmat pakcik google untuk translate, kononnya... *punya baloq liat perkataan senang pun nak google* Then hasil kajian aku yang tak berapa nak kajian tapi ala-ala kajian jugak *keling* 'wordless' tu 'diam-diam' nah, nah, nah...

Take note semua ... words of the day versi pakcik google. Hehe...

Words 'diam-diam' tu sesuai jugak laa dengan situation aku yang diam-diam taip entry. Hehe, Ni semua gara-gara 'mak besar' masuk office harini, so 'anak-anak' kena behave . Hahaha...hipokritnya hang!

Ok, 'mak besar' dah mai, tunggu entry lepas ni ya ya ya ... to be continued.. Adios~

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari