♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Semalam yang kelam

 
Aaargh , harini memang malas gila nak bangun pagi, rasa berat sangat badan aku yang dah sememangnya berat . Aku terjaga pun sebab dengar tok tercinta terpekik-pekik dari rumah dia . Terima kasih tok :) Tengok jam handset 7:20 am , macam cukup je untuk aku sambung balik lena *Psst, psst aku cuti*  Tiba-tiba teringat 'queen' nak masuk office harini terus hancur mimpi-mimpi aku . Aku kena tunjuk attitude yang baik depan 'maharani' . Pui ! Attitude laa sangat pagi-pagi dah layan blog. Hahahaha...

Kaki ni pun time-time ni nak meragam, rasa sengal-sengal, lenguh-lenguh mengalahkan tok aku yang memang cergas, pagi-pagi dia dah pergi cari durian kat dusun. Bangga ceq jadi cucu dia . Hehehe.. Pagi-pagi lagi aku dah kena menapak masuk ke office. Aduh, penat marathon belakang jusco pun tak habis lagi . Ayoyo ... 

Mesti nak tau kan kenapa jusco yang aku pilih ? Haaa, ni yang nak cerita ni . Tadi tu mukaddimah je, tudiaaa punya panjang lebaq pembuka kata. Patut laa Bm tak dapat A1 time spm haritu. Hahaha...

Aku sendiri taktau kenapa semalam aku kelam sangat, bukan kelam sunyi tapi kelam-kabut . Semalam lepas balik je kerja aku terus siap-siap pergi jusco untuk bayar duit motor kat Aeon, dengan seluar track, tshirt merah kesayangan aku and selipar oren yang dah macam belacan aku serbu buat muka tak malu je . Pedulikan asal aku selesa .

Tapi tu lah kan, selesa punya selesa boleh pulak tertinggal kunci motor kat seat. adoiyai , merayap-rayap aku dalam mall cari lastly dapat tau security situ ambil and serah pada 'control room' . Pak guard tu pulak nepal, bergulung-gulung lidah dia nak sebut, aku and adik gemuk mati-mati dengar dia cakap 'cold room' . Tak ke jauh beza maksud nya?

Memang seronok laa kan kena berjalan sepanjang jusco tu nak cari 'cold room' tu. Kalau jalan dalam mall takpe laa jugak, dari utara ke selatan, timur ke barat pun aku sanggup . Haha .. Jenuh kut kami jalan dari parking lot number 1 sampai ke 7 . Kurus sat aku dan adik gemuk :D

Then dah settle bab kunci tu kami gerak pulak ke Bj Complex nak hantar handset adik pergi repair . Then tengah jalan-jalan tu aku 'terbekenan' laa pulak nak beli tablet android. Belek-belek lastly beli jugak . Yang cannot go tu boley pulak aku salah kira duit. Benda tu RM 299 , aku dengar RM 259 *nasib baik bajet mencukupi* , dah laa tu boley pulak keluarkan RM 200 je. Malu kut masa tu , aduh kelam tak tentu pasal. 

Sekian , dari aku yang kelam .

*macam ada yang nak baca entry yang penuh dengan ayat je*



THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari