♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

First Segmen by Princess : Indahnya Kata- Kata..

http://princessdiaryme.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html
 
Afternoon-afternoon !
Okay-okay semangat nak join segmen sementara 'maharani' belum masuk office . Hahaha , jahat !
Favourite quote saya ; taraaa !
" Learn from yesterday , life for today , hope for tomorrow " - by Albert Einstein
Kenapa aku suka kata-kata ni ? Sebabnya aku tertarik dengan words 'yesterday' , 'today' dan 'tomorrow'.
Yesterday : Dulu aku pernah kecewa, dilukai  tapi aku cuba bangun dari kesakitan . Aku terus dan terus cuba untuk jadi kuat dan ubah diri aku dari  kesalahan lalu .

Today : Hari ni aku bangkit dan terus kan hidup demi parents dan adik-adik . Hidup aku  bukan untuk dia lagi , sebab aku tahu aku ada ALLAH yang sentiasa bersama walau takde dia . *Jiwang + semangat*

Tomorrow : Namun, aku tetap harap semoga harI esok akan ada kebahagiaan untuk aku. Walau semalam dan hari ini duka buat aku, esok belum tentu kan :) Amin !
Okay done ! Kbye ...

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari