♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Padah riadah kuasa satu . Futsal Tournament


Tudiaa, sampai dua entry sekali. Wuut, wuut .. kesah pulak aku? 
Macam yang aku btau dalam entry tadi, sememangnya aku berjimba dua hari berturut-turut minggu ni. 
So, aku nak share dengan korang semua moment terindah tu. Yeah !

Actually last saturday ada tournament futsal kat Safira Sports Planet, Seberang Jaya. Team futsal encik boyfren Kak Hanie, si Zul tu pun join jugak so kitorang follow je daripada stay kat rumah. Bersukan tu kan sihat? Ye, ye je sihat. hahaha..

Kitorang bertolak pagi tu dalam pukul 8 lebih naik kereta comel kak hanie. Aku, Kak Hanie, Zul dan kawan dia, Akmal . *Psst, psst akmal tu manis meyh* Sampai-sampai je situ da ramai orang kat situ, banyak jugak team yang join, macam-macam nama. 

Team kitorang nama 'SJR Junior', terlupa pulak haritu diorang btau apa maksud "SJR" tu. hehe.. Actually ada laa dua tiga orang junior aku time sekolah dulu dalam team ni. baru ceq tau, hehe.. bangganya jadi senior :D

Kiranya aku dengan Kak Hanie ibarat ' pompom gurls '  untuk team tu.  Pui! 
Muntah berceramuk aku jadi pompom gurls. Hahaha... Silakan, silakan :D 

Aku sempat jugak laa snap pic diorang warming up sebab sebelum game start aku dengan Kak Hanie dah keluar pada situ. Bosan kut plus tempat tu crowded. Tak sempat nak snap pic diorang lawan . Hahaha...

Warming up before game . Jersey 6 tu Akmal :)
 

Lepas keluar pada dewan tu aku dan Kak hanie just lepak dalam kereta sambil makan burger and sosej sebagai breakfast kitorang . See, macam mana tak buntal, pagi-pagi dah menelan benda berat. Hahaha..

 Mula-mula tu planning nak pergi Bird Park depan tu, memang betul-betul dekat, just lintas jalan da sampai tapi fikirkan bajet yang tak berapa nak tebal so tengok banner depan tu pun jadi laa.. Hahaha.

Kitorang just lepak dalam kereta, gosip-gosip, story-story, snapping-snapping, main game dan tidur. Dah macam sumbang mahram duduk berduaan dalam kereta tu. Kuikuikui ! Ah, kesah pulak aku.. janji tak kacau orang . kan? huhuhu...

  

After bosan terperap dalam kereta tu kitorang keluar kejap snapping kat luar. Alhamdulillah dapat jugak aku curi-curi posing dengan 'Mysat' kesukaanku. kuikuikui, thanks tuan punya kereta sebab bagi pinjam sat. Hehe.. Aku memang aim kereta tu dari mula-mula sampai situ lagi . Ngee :D

Terbaek ! Warna baju sesuai dengan kereta. Saya suka, saya suka .. 

Dua gadis comel yang gila-gila. hahaha...
Then lepas tujuh jam terperap dalam kereta game habis sebab team diorang kalah, lagi satu game je nak sampai final. Tapi still dapat piala pusingan sebagai kenangan. Kira ok lah, berbaloi jugak kitorang tunggu dalam kereta lama-lama pun. Hahaha...

Akmal nampak macam Rahmat Mega. kan? Hehehe.. adik, adik !
The end . Kitorang bergerak pergi isi perut yang lapar kat KFC . Kbye!


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari