♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Aku dan the typewriter ...

Eh, eh jangan salah faham ni bukan clone group Azlan & The typewiter okeh! Stop pricy .. kuikuikui 


 
Ini kisah benar, kisah aku dan typewriter a.k.a mesin taip. Sapa pandai guna typewriter, sila angkat tangan ? Aku tak angkat sebab aku tak pandai . Eh, eh dengar dulu bagi habis.. itu dulu, harini tak lagi . Wuuu, wuu..

Actually function typewriter lebih kurang macam komputer jugak, untuk typing-typing dan kiranya macam komputer zaman purba gitu. Huhuhu.. Sampai sekarang benda alah ni still wujud and digunakan kat office. Cuma pattern dan function yang di inovasi sikit. kan?

Kisahnya macam ni, dengar tau dengar ...kalau taknak dengar pun baca je. Okeh? Hehe..
Last week, disebabkan terlalu free aku volunteerkan diri untuk buat kerja seafreight. kak wan mintak aku tolong taipkan vendor address atas sampul . Aku dengan semangatnya terus menaip walaupun aku tau yang aku memang tak pandai guna. 

Time kat office lama berapa kali error typing, berkeping-keping form aku guna just untuk satu transaction. Hahaha, bankrup tokey ! Actually cara aku tu salah, lastly aku dapat belajar cara nak delete kalau tersalah typing macam kita guna komputer jugak. 

Tulah, kesian sangat kat aku kan. Typewriter tu pun da moden, aku je yang tak canggih-canggih lagi. Hahaha.. Tapi paling cannot go tu tak macam aku melompat suka kan lepas dapat delete typing error tu. Bongok kan? Macam kera dapat bunga.. padahal benda tu da lama. Ngee~


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari