♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Kenapa mesti Terengganu ?

Nampak paper tu letak jata negeri apa? T.E.R.E.N.G.G.A.N.U
  
Hurm, pepagi macam ni dah spoilkan mood aku. Aaargh, kenapa mesti negeri tu? Terlalu banyak kenangan yang memang susah aku nak buang. Please, dulu memang aku fan's Terengganu sampai sanggup 'khianat' Penang kejap time musim bola dulu. Haiyoo :'D

Disana tempat aku jumpa dia, disana tempat aku bahagia, disana tempat aku jadi berani, disana tempat aku berdikari dan disana jugak tempat aku disakiti. Padan muka! Setia bertahun-tahun lastly kena tinggal .

Entah la, asal belek sana sini pasti akan jumpa something yang berkaitan dengan negeri tu. Tolonglah, aku tak benci negeri tu, aku tak benci orang situ tapi bila sebut 'Terengganu' otomatik kisah silam aku kembali. Tension! 

Disana aku belajar macam-macam benda, aku belajar bahasa 'teranung', belajar selok-belok tempat di 'teranung', belajar ikut cara hidup orang sana dan aku belajar untuk jadi orang sana.

Kononnya dulu aku memang nak jadi orang sana, beriya tak tau nak kata, sampaikan ada yang ingat aku memang asal sana. Please be inform, ceq orang Penang. Bila sebut 'Terengganu' aku jadi over excited, semangat berkobar-kobar tapi sayang...tak kesampaian. Stop the crap!

Hurm, walau apa pun aku kena kuat, kena ! Walaupun aku tak dengan dia lagi aku tetap ada kawan-kawan yang terus sokong aku, kalau aku kat sana aku still ada depa . Kuat jue, kuat!

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari