♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Dah basi ke?

 
Harini dah duapuluh haribulan enam, dah dekat half year habis study tapi still tak grad. Haish! Tak sabar rasanya nak mintak hadiah dari mak ayah. Actually aku dah chopp awal-awal lagi souvenier yang aku nak time konvo nanti. Haha, tak sabaq plus rakus hang eda !

Sebelum ni asyik jadi penjual je, nak pulak jadi pembeli. Hehe.. Haritu time jaga gerai konvo sumpah 'juling' mata, tengok ni cantik, tengok tu lawa, last-last rasa nak beli semua. Hahaha.. habis semua kami borong mengalahkan orang yang konvo. Sobar jelah.. :D










Abaikan aku yang gendut disitu. Haha.. Rindu depa ni semua !
Hurm.. entah bila taktau angan dan angau aku tu nak tercapai. Tak sabaq dah aih nak pakai jubah meleret-leret tu, nak main baling-baling topi dengan classmate. haiyoo, mesti best kan.. tak dapat bayang feeling aku time tu, mesti poyo gila. Ngeh, ngeh, ngeh... 
*even dia dah takda tapi kenangan cita-cita kami tetap ada*

Haritu ada jugak dapat info kononnya konvo lepas raya, duapuluh tiga haribulan lapan tapi sampai sekarang aku melopong hari-hari tunggu surat. Macam tak berapa nak tepat je info yang aku dapat tu sebabnya sekarang dah jun, lepas ni julai  then dah sampai oges. Sempat ke nak buat preparation? *toll jambatan saja dah tujuh hinggit :D*

Tadi belek-belek laman web PSP kut-kut la ada info terbaru tapi hampeh. Yang aku jumpa just muka budak debab yang dah macam kuali. Buruk gila baq hang! nak tengok, nak tengok ? Sila scroll bawah and make sure mulut tutup rapat-rapat . Janji ?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Muka kuali rentung sebab lepas lari balik bilik ambil ic.
Comel tak kak tun? Comot kak tun.. Hahaha. Muka tu tiga tahun bertakhta atas matrik kad aku. Nasib baik lah kecik, kalau besaq buat malu ja. Actually tu gambar kali kedua ambik sebab yang first tu taktau depa letak mana. Bengong betul, time tu aku punya la berselemoih. Grr! *selemoih tu comot* 

Urm, buat masa ni aku grad dalam sistem je. Nampak tak words 'GRADUAT' tu . Kesian kan? kesian... Kira ok ler tu daripada tak grad langsung tapi tak basi ke diploma aku tu kalau biar lama-lama? 
Grr sekali lagi..

Sekian, kbye!

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari