♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Keliru Kuasa III


 
Hurm, hurm.. Seriously mood aku sangat tak baik dari semalam . Lepas satu, satu benda jadi . Haish! Sampai bila agaknya aku nak bahagia . Keliru dalam hati aku ni belum pun kurang dah datang pulak keliru kuasa dua . Haiyaa , pi main jauh-jauh .. Shuhh, shuhh!

Capital E , please jangan disturb saya lagi boley? Pergh , kemaen lembut je ayat aku tu kan. Kenapa laa aku tak boley nak kejam dengan dia even dah banyak dia sakitkan aku. yang aku pelik bin ajaibnya tu kebenda lagi dia nak dengan aku. Sudah-sudah laa aku sakit time dengan dia dulu. Please stop disturb me sayangs , saya taknak benci kamu ! *See, marah-marah pun sayang :')

Untuk Mr crush pulak serius aku tak paham dengan dia. Keliru dari haritu lagi , tak paham apa yang dia fikir sebenarnya. Hello! Aku dah berhenti berharap. Yes aku mengaku ada lagi saki-baki nak admire tu tapi tak laa desperate macam dulu. Mr crush, awak bukan taknak kenal saya tapi awak langsung tak belajar kenal saya. Relationship tu not just as a couple kawan !*Salahkah berkawan?


Mr A, bagi saya masa untuk fikir dulu ye. Mungkin bukan sekarang, later maybe. Saya belum sedia nak terima someone, single itu best tau ! Ye, kamu memang baik dan sangat baik buat saya. Thanks sebab faham  situation saya, let us being as a brother and sister or as a friend. Maybe its better right :) *Aprreciate you !

P/s Cik Dayah , sabar .. One day aku akan dapat kebahagiaan after kesedihan yang aku rasa ni. Thanks kawan for your support and tak lupa jugak buat adik-adik saya yang selalu dengan kakak korang yang tak habis-habis dengan masalah . Kbye!


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari