♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Dihentam lagi ! Grrr , rasa nak mengaum !


Huh! pagi-pagi dah potong mood, menyampah ... Sabar jue, sabar .. nasib baik aku puasa harini, kalau tak memang aku tembak hang! Huhuhu, untung lah sangat jadi staff baru kat sini kan, layan macam anak tiri :S

Korang mesti tertanya-tanya apa yang buat aku bengang pepagi ni. Haa , meh sini kak bedah nak story . Uolls, uolls ingat tak entry INI ? Kalau belum baca jemput-jemput ushar dulu then baru korang paham :D

Actually entry kali ni memang ada kena mengena dengan orang yang gua bengang haritu. Haiyaa ! Aku bagi gelaran 'queen' untuk dia. Give a big clap for her. Yeah ! #*%x&  Entah laa lately makin menyampah pulak dengan si 'queen' ni. Dulu sebelum jumpa dia takde laa bengang sangat, just dengar story staff-staff lama. Even haritu aku kena sound pasal salah angkat call . Aku accept je sebab memang aku salah, sekurangnya aku belajar dari kesilapan . 

Okay, pendekkan cerita 'queen' assign aku untuk email daily staff attendance kat dia sebab aku memang under account and admin department kan, so aku kena cover jugak laa kerja-kerja bahagian admin even aku just account assistant. 

That day dia email, katanya aku kena update before 9:00 am. Okay noted, bertindak mengikut arahan. Then a few days later dia mintak kitorang update 8:30 am sharp pulak. See, kan aku dah cakap 'queen' ni memang cakap serupa keling . terbaik ! 

Sebagai staff biasa yang daif lagi baik ni , *tangan ke bahu, mata ke atas* aku pun buat macam yang dia mintak tu even memang tak relevan sangat nak update attendance sharp. Ingat budak-budak sekolah ke nak terpacak kat office sharp 8:30 am. kan ? Aku je yang semangat datang awal, selalu kena tunggu staff lain datang bukak kan pintu untuk aku. Redha jelaa...

Nampak tak email atas tu? Grrr ! rasa nak mengaum je kat dia . Haiyoo ! 

Paling aku tak boleh accept tu, time salah aku kemaen gelut lagi si 'queen' tu nak remind bagai tapi kena batang hidung dia tak macam buat senyap je kan. Gaji aku haritu boley je abaikan, siap postpone lagi kut. Mana perginya give and take makcikk? wuuuhuuu... 

Nota kaki : Nobodies perfect here! 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari