♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Eh, eh sama bulan..

 
Eh, eh sama bulan laa.. tak sangka, sungguh, tak sangka ... lalalala~ Macam berjodoh je. tett! 
Ah, sibuk je kan bazer tu nak bunyik, shuhh pi main jauh-jauh ... Ngeh, ngeh, ngeh :D

Dear Mr crush, tahun depan celebrate birthday sama-sama nak? Pui, bajet macam bran je nak cakap. 
tetiba dia geleng-geleng, ater acane? Tak ke meraung aku tepi jalan. Hahaha...

Actually tadi tengah stalker-stalker wall teringin la pulak nak tau update Mr Crush. Then ter'tekan' laa pulak fesbuk dia. 'ter' la sangat, padahal terniat kan . hahaha ... Alasan dah lapuk. kuikuikui ...

Tengok punya tengok then terjumpa something yang aku sendiri taktau sebelum ni. Apa, apa, apa? 
Yes, birthday dia sama bulan dengan aku. Bulan apa?? haaa, tu pic besoor atas tu dah btau. Wuut, wuut ...

Kiranya aku ni memang pangkat adik-adik laa dengan dia, bukan takat tahun tapi tarikh lahir pun. 
Tetiba gedik nak panggil dia 'abang oh abang' . Pui, muntah berterabur dibuatnya. Tak pernah-pernah dulu aku panggil dia camtu, buang tebiat :O

Hang, hang, aku, aku je time kat tempat kerja.. *tapi hormat tetap ada* 
Dalam mesej pakcik, pakcik, makcik, makcik, orang, orang, dia, dia  je .. 

Huhu, dia je dulu rajin usik aku 'adik oh adik' ..mentang-mentang aku kecik . kuasam :S
Ah, tak kisah laa sebab benda tu tetap akan jadi sweet moment dalam kamus hidup aku.

# Beza umur Mr Crush dan Ms Eda 2 years, 23 days
kira congak-congak je. Ce teka berapa umur Mr Crush? hukhukhuk ...

CINTA MENGIKUT BULAN LAHIR ANDA
April 
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
- Sentiasa ingin diberi perhatian.
- Amat cemburu dalam perhubungan.
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
- Romantik dan terlalu romantik.
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

Sejibik macam aku, rasa-rasa Mr crush macam tu jugak tak? Berharap :)) Amin... 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari