♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Cari idea untuk kenangan buat Mr crush..

Salah satu isi kandungan. Ok, cukup taraa tu :D
Crush, crush, crush .. sampai nak muak pulak kan. Ah, kesah pulak aku ? Hehe, syaitoon ...
Sekarang ni aku tengah kumpul-kumpul idea nak buat something suprise untuk Mr crush. 
Tak kesah la dia nak kena heart attack pun, yang penting ada kenangan. kan? Haha, kejam !

Buat masa ni still dalam stage mengumpul idea dan just draft dalam kepala.. Macam tu pun ada. Haha..
Idea tu aku simpan dulu sebab bajet tak mengizinkan. Tunggu gaji hujung bulan ni. 
Bajet macam benda ratus-ratus. Apakah? Ngee~

Actually aku planning nak buat sebuah album, kiranya macam galeri gitu untuk Mr crush. wuuu.. . 
Dalam tu ofkos laa kena masukkan gambar-gambar dia yang aku rembat dalam wechat dan 'fesbuk' haritu. Hehehe..

 Word 'fesbuk' tu dia yang tulis dulu masa nak menyakat aku. 
See, still ingat lagi . Atee camane teman nak lupa dia? Haiyaa..

Then, isi-isi dalam tu aku dah dapat bayangkan tapi tak boleh share kat sini dulu. Tunggu kemunculan album aku nah. Suprise! kihkih, bajet 'retis' . Pui, pui, pui ...

Haish, lambat pulak gaji ni, gua dah tak sabar nak tunjukkan 'kekreatifan' gua kat dia. 
Bwahaha, kreatif kan?  tett! Jemput-jemput la muntah darah, aku tak kesah. Hehe.. :D 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari