♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Angau 'Mad' kembali :D

Tudia , tudia dia mai dah ! Ayoyo .. tergodek-godek hati ni .
 
Ni semua sebab kan terlampau excited dapat save picture mamat keding tu . *keding itu taste saya! * Macam mana dapat ? Actually semalam aku upah paparazzi suruh snap picture dia . Ngee , untunglaa nak buat macam tu . Dah macam desperate pulak . Hahaha ...

Aku dapat dalam wechat dia laa  *yeah, lastly aku dah melepasi zaman kuno* . Ngeh, ngeh , ngeh .. 
Opps, opps jangan salah faham , mad still tak accept request aku . Tah laa, maybe belum online lagi atau sememangnya taknak accept . Sabor jelah .. *Ayat tak online tu just nak sedapkan hati*  Picture dia tu pun adik angkat aku rembat dalam wechat si mad . Demi kakak dia yang agak mengada ni,  sanggup jadi perompak jap. Hahaha :D

Gila punya angau semalam, berkali-kali tengok picture dia . Balik-balik tu kelam kabut tunjuk gambar mamat keding tu kat Cik Malisa and tyqah sampaikan background wechat pun letak pic dia . Ayoyo !
Urm, hampa nak tengok tak Mr crush aku tu ? Haha, jangan gelak tau tau ! 
Sila tengok bawah 
:
:
:
:
Aku tak suka pic ni . Huduh pakai cap tu. Haha

Muka tak bercuci . Tapi baju tu i loike! Baju first date kami . Ngee :D

Hiking di Shah Alam , haritu dia btau . Huhu

Drive Subaru version saga biru. Hahaha :))
 See betapa angaunya aku kat dia sampainkan layout wechat pun letak pic dia . Aiyoo! Takpe laa peneman dikala sunyi . Aku cakap dengan dia, dia dengar . Jangan dia bersuara sudah laa. Hahaha, seraaam !


 *Psst , psst jangan curi Mr crush saya :)) Sekian, terima kasih !

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari