♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Wordless Monday : Crush :

P/s : Gambar sekadar hiasan . Hee, ye memey kan ?

 
' Mr Crush, aku rindu hang ! '
 
Hadoi ! Time-time tengah ANGAU ni laa satu kerja pun takde, Ms Tan pun tak masuk, Abang Mawie menghilang tah pi mana tah . Aku baru ingat nak membusykan diri, takde laa nak ingat sangat pasal Mr Crush aku pagi-pagi ni . Sumpah gua sukaaa sangat perasaan ni. Pui ! 
 
Buat Mr Crush saya :')
 
 
Hurm, kalaulah Kak Hanie tak sebut pasal 'Dia' time jog petang semalam mesti aku tak seangau ni .  
*Psst, psst , nanti aku upload pic jogging semalam . Heee :)) Sempat lagi ! 
 
Balik-balik je rumah semalam Cik Husna Dekna pulak text aku btau yang dia dah jumpa Wechat Mr Crush . Aduh, makin bersepah-sepah kepala aku teringat dia . Aku pun kemaen gedik lagi suruh si adek aku tu korek-korek secret dia .
 
Tapi kan, kan good news yang aku dapat dari informer tak bergaji aku ni , Mr Crush still takde calon . Yeah! Macam ada harapan je kan . Itu semua poyo ! Yang peliknya senang sangat dia btau adek aku tu tapi kenapa bila dengan aku kemaen susah lagi dia nak ngaku, mengelak sokmo . Tolong laaa , aku dah taknak berharap lagi .
 'Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia .... lalalala'

Cik Husna cakap:  ' Mane laa tau dye ade perasaan jugak tapi dye malu nak ngaku .. Laki ego dye tinggi .. '
Agak-agak betul ke semua ni ? Motif sangat kan Mr Crush ada perasaan jugak kat aku . Kalau ye pun kenapa after a weeks dia menghilang tiba-tiba cakap 'Hope makcik tak harap apa-apa dari orang ok' . Nampak persoalan disitu ? Memang aku suka tanya-tanya ni. Adoiyai , confuse-confuse . kalau ada 10 macam hang ni, memang confirm awal tahun depan aku tempah katil kat Wad Bahagia jawabnya . Hahaha ... 
 
Tahap ANGAU aku dah makin kritikal , even just dengar orang mention nama Mr Crush pun aku dah attract, even dapat tengok motor 'Dia' yang just park kat situ pun hati aku dah berbunga-bunga . 'Mad oh mad !'

OMG , OMG !
 


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari