♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Kekurangan Miss Eda


dan salam sejahtera semua ...


Disebabkan lagi berapa minit je lunch time, saya Siti Junaida Bt Johari decide untuk postpone sat paperwork yang bersepah-sepah atas meja ni . Hang pi duk tepi sat nah ! Hahaha, bajet macam big boss :D
 
Actually entry ni ada kaitan dengan post tadi tuu , haa tadi tuu ...
After ketuk-ketuk keyboard ni . Tup, tap, tup tap ala-ala orang buat popcorn, tetiba rasa macam nak google something . 'Cara-cara memikat lelaki' . *Nampak kegatalan ku disitu ? Ngee~
 
Aku nak jugak dia, nak jugak ! Ni semua sebab dah terlampau obses sangat dengan Mr Crush. Hurm .. Credit buat Tentang Cinta.com sebab da mematangkan fikiran aku . Ceeewah ayat , kemaen ! Patut laa Mr Crush macam tak terpikat je dengan aku , rupanya ada something yang aku dah tersilap . Maybe sebab tu laa dia tak boley nak accept aku kan . Padan muka hang Eda ! *Huk, huk, huk , menangis bawah meja office .
 
Certain-certain kesalahan yang paling ketara ada pada aku :
  1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka.                                                                                                              Memang ni big problem buat aku sebabnya muka aku ni sememangnya ketat sokmo, kalau senyum pun nampak macam tak senyum je dan sebab kan tuu jugak laa maybe orang label aku sebagai 'sombong' *Eh awak, awak , saya tak sombong la :')
  2.  Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu Haa, kesalahan kedua aku . Time mula-mula kacau dia aku tak berani terus terang . Yela kan takkan laa nak btau semua, aku perempuan kut . Malu, malu, malu + sememangnya aku suka simpan perasaan.
  3. Bersikap matang dalam tutur-kata dan tingkah laku. Lelaki tidak suka wanita yang bersikap terlalu kebudak-budakan                                                                             Saya mengaku, yes i'm still kebudak-budakan even now I'm 22 . Hua, hua ! Nak jadi matang .. omak, tolong den !
  4. Jangan terlalu bersikap kelakian dan ganas dalam pergaulan.                                Benda ni memang paling ketara sebab aku ni memang kasar, poyo . Hormon lelaki lebih banyak dalam badan aku. See's bulu tangan pun lebat kut . Motif ! Hahaha *Ada kena mengena ke?
  5.  Jangan terlalu over nanti lelaki akan meluat pula dengan kamu!                            Hurm, aku over ke? Aku rasa tak tapi taktau laa kan hati orang kita tak boley baca . Maybe laa sebab aku kan kadang-kadang caring melampau sangat . *Pst, pst awak, saya caring sebab saya sayang awak laa ..

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari