♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

‘Suka’ transform to ‘Duka’

 

P/S : Just a short entry .*Sorry for using ‘aku’ pada yang lebih tua.

Urm, ingat lagi Si Mad? SINI, SINI.

After a few days dia diam, after a few days aku cuba lupakan dia. 
Finally dia kembali pulang, aku ‘kembali berharapeven just from a short called. 
Actually diasalah sangka, aku pulak salah faham
He’s negative thinking, I’m positive thinking! 
Nampak perbezaan disitu? Kami tak sama.

Mad pulang just untuk tambahkan kelukaan, Eda berharap dia dapat sembuhkan kelukaan

On the call, dia buat aku ceria, ketawa, excited sangat. Terasa hilang rasa rindu, hati rasa tak sia-sia
diamkan diri. Yeah, dia ingat aku jugak ! *Semua itu SS junaida ! :’p

On SMS, dia buat aku kecewa, kembali hilang keceriaan yang baru beberapa minit dirasa.
Terasa hati dibaling bergolek-golek. What’s this ?? *Semua itu hakikat junaida! :’p

Orang call tadi just nak mintak maaf kat makcik. Orang harap makcik tak harap apa-apa pada orang ok’ ‘Orang takut kalau makcik terasa hati, harap makcik dapat maafkan orang– Dia tak fikir hati aku.

*Makcik itu aku, please take note.

 Pakcik, orang tak harap apa-apa pun pada pakcik. Orang tak marah pakcik pun, tak perlu mintak maaf’ ‘Orang diam just sebab taknak pakcik salah sangka, harap pakcik faham- Aku fikir hati dia.

*Pakcik itu dia, please take note.


-The End-
:: Sila buat conclusion sendiri, terima kasih ::

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari