♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Jiwa : Bertubi-tubi kau datang !

 

*Kisah 10/05, 11/05*
 Eda, please stop thinking about them ! Bangkit !

Amboi, amboi, amboi kemaen semangat pulak minah debab ni  . Tu laa haritu kemaen seronok lagi, 
dah sekarang kemaen sedih kan .. Ambik hang, bertubi-tubi dia mai !

Sedih, sedih, sedih .. Masalah, masalah, masalah .. Memang depa ni sahabat baek kita kan ! 
Dah terang-terang, tak payah nak guna torchlight lagi . Huhu ! 

Lenka pun dah mention, 
Trouble is a friend, trouble will find u no matter where u go, no matter if u fast, no matter if u slow’.

Orang tua-tua penah berpesan, ‘Jangan terlampau suka takut nanti berduka ‘ . 
Ceeewah, ayat buku baq hang!  :’D

Eda, Eda, Eda

Kesian kat hang kan, tak pernah nak bahagia. Kalau ada pun just a short happiness. 
Takpa, takpa, takpa, sabar itu perlu !

Awak, awak, awak dan awak ..

Awak 1 :: Saya dah tak berharap pada awak pun, jujur dari hati saya . Saya tak macam dulu, teruskan kebahagiaan awak. I wanna leave our ‘kisah silam’. Saya percaya pada takdir, kalau ada jodoh takkan kemana.  
Please stop salah sangka pada saya!

Awak 2 dan 3 :: Cukup-cukup la saketkan hati saya. Sudah-sudah bencikan saya. Ambik saja, dia bukan milik saya lagi . Taknak bermusuh, just wanna cure my pain. Saya percaya pada jodoh, maybe he’s not destiny for me.  
Please stop sindir dan singkirkan saya! 

Awak 4 :: Saya cuma nak berkawan, jangan contact kalau taknak saya berharap lagi. I’m just trying to get u out from my thought. Saya nak jadikan awak sama macam yang laen, as a friend. Saya percaya pada kesetiaan, sahabat yang baik akan setia pada sahabatnya. Please stop salah faham pada saya! 

Eda, Eda, Eda, 

Since now till then, u must move on! Come on bebeyh, u can do it :’))))) 

Awak , awak, awak dan awak ..

Teruskan perjuangan hampa, wishing and praying for your’s happiness :)))))


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari