♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Masih Buta IT . Itu saya !

Ooops, bukan buta ini . Tapi buta IT !
 
Wah, pengakuan berani seorang blogger . Ada bran buat macam saya? haha..
Tudiaa , dalam aku punya la dok beblog baru la aku sedar sebenarnya aku ni still buta IT. 
Hampa ingat hari-hari hadap benda alah ni dah boleh declare sebagai celik IT ?
No lah ! Belum tentu lagi, still tak layak nak nyanyi lagu 'Keranamu Malaysia'.hehe..

"Pakar IT , pakar ekonomi!" - dush, lagu rosak !

Kenapa? 
Dalam dunia sekarang orang ramai sibuk tweet sana, tweet sini actually ada lagi manusia ketinggalan 10 batu macam aku . wee~ Taklah jauh sangat tapi boleh tahan penat jugak la nak mengejar, maw peluh sampai ke kaki. haha..

Ok, hari ni aku nak buat pengakuan 'Sememangnya saya tak pandai guna Twitter !'
Kalau nak gelak guling-guling sila kan, sumpah muka tak merah padam :))))
 
Tengok ! Burung pun dah pandai :D
Sememangnya orang buat twitter, aku pun nak buat jugak !
Tu lah padahnya kalau dah jenis nak ikut-ikut ni. Konon nak up to date lah kan.haha..
 
Sampai ke malam ni serius gua tak pandai nak bersosial guna twitter. 
Baru duk langkah setapak dua, tak tih, tak tih !

Kalau hampa perasan aku tak letak pun widget twitter dalam blog ni. Ye dak??
Setakat ni follower aku baru 8 orang . Adoi! Tu pun mujur la ada jugak kawan-kawan sekolah dulu.
Terima kasih follow saya yang fopular ni :D ngee~
 
Semalam Mr. Kuca, adik sepupu ipar aku mintak ajar guna twitter. 
Memang tak lah kan ! Boleh pulak mintak aku yang PROfesional PROsak ni ajar?
Haha, takpe la kita belajaq sama-sama nah.

Hampa taw macam mana aku nak taw orang balas tweet aku atau tak??
Haa, ni step-step yang aku guna pakai .
Sign In --> Kotak Search --> #tag orang yang di tweet
 
Pandai kan aku ?? Wah, nak buat tutorial lah lepas ni. bwahaha~
Semalam lepas cakap dengan kekasih cerah aku, Cik Dayah Osman tu, baru lah aku taw rupa-rupanya tak payah ikut pun step ciptaan aku sendiri tu. Tekan ja button @Connect. *Tudiaaa sekali lagi !haha..
 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari