♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Maafkan sayang, kita harus putus !

  
Sayang, maaf kita putus ! Hurm, mampu ke aku ucapkan semua tu ? Kuat kah aku untuk terima ucapan tu ? Keliru, buntu, confius ! Benda yang sama, saja nak tunjukkan yang kepala ni betul-betul serabut .
Sanggup ke aku tahan semua ni ? Sampai bila ? Perlu ke aku mulakan dulu ?
atau hanya menunggu ? Menunggu sesuatu yang tak pasti . Sesuatu yang tiada penghujung.
Sehingga aku benar-benar dikecewakan ?
 
Ibarat diluah mati emak, ditelan mati bapak . *Kalau tertukar, maaf ! Tolak pun aku sakit , tarik pun aku jugak yang sakit .
What should i do ??
 Aku rindu dia tapi sampai bila ? Dia rindu aku jugak ?

Kenapa after dia buat aku kembali berharap, dia abaikan aku ? Kenapa ? Apa lagi salah aku ? 
Kenapa tak nak berterus terang ? Ikut semua kemahuan kamu , itu saya !

 
 Perlu ke aku lepas kan ? Persoalan , mampu kah aku ? Setiap kali aku yang kalah , memang aku bodo !
Kalah dengan cinta kamu . Cinta kamu ajar aku banyak perkara . Berani dan kuat ! Itu saya !
Menipu diri sendiri itu yang mampu aku buat . Bangun pagi-pagi , ukir senyuman plastik . Hipokrit sangat-sangat tapi demi orang sekeliling, aku tahan !
Aku nak jadi macam orang lain , mudah untuk menerima dan melepaskan. Aku cuba and cuba tapi tak pernah berjaya . Aku tak dapat bohong hati sendiri . Actually memang aku bodoh ! Bodoh sebab terlalu cintakan kamu . 
 
Walau macam mana pun, aku redha dengan semua ni. Bukan salah kamu, aku sedar akan kekurangan diri yang ada . Cuma aku ingin kembali kan kebahagiaan dulu . Waktu aku mula-mula dengan kamu :'(
 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari