♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Nak mengauuum jugak !

Tudiaaaaa ! bukak-2 wall FB hari ni , punya banyak orang update pasal bola semalam . Apa lagi , dengan laju nya aku pon nak update jugak ! See, hari ni saja dah belambak status cek pasai bola . ngee :p * Credit to barisan Harimau Muda kita ! hampa memang best la   ♥ ♥ ♥ 


Sumpah semangat gila hari ni pi keja . . pagi-2 lagik da senyum-2 , dalam otak dok pikiaq apa status FB harini ? Haha ~ memang taboley lupa camana punya seronok Malaysia menang semalam. Keliling rumah aku bersorak. tp mak pon sorak jugak dalam rumah "Oit, diam la sikit ". Memekik dia sebab kami jerit-2 , mana tak nya dia nak mengerooh , kami dok hingaq. Haha ~ sowi mak, kegembiraan menguasai diri :)

Bangga kan kita jadi rakyat Malaysia , hampa bangga tak ? sumpah cek bangga . . cuba hampa tengok ,ada tak negara laen macam Malaysia? Boley lepak ramai-2 kat kedai mamak , duduk rumah sebelah-2 pon boley share happy. tudiaa ! 1 Malaysia la katakan . . wee~

Sebab tu la indon jealous dengan kita , macam-2 bangsa boley maen dalam satu team . Melayu, Cina , India sepak bola sama-2. depa ada? tadak kan ? Tak payah nak import-2 macam depa. 
Orang Malaysia pon boley maen " bak kata ayah aku. . Anak dya pulak cakap : See, the leg la. Haha ~

Ok dah-2 , mood sasterawan aku nak mai da. better stop siap-2 . . satgi ada pulak warga indon yg hacked blog aku. Haha , maklum la aku kalau bercakap susah nak stop and susah sikit nak cover. Chopp, chopp * menaip ok . Tambah-2 tengah happy ni kan . Hehe ~ Apa-2 pon aku tahniah buat Malaysia ! Keep it up ! 

P/S : sumpah jatuh hati at Badrul Bakhtiar n Asrarudin Putra Omar . wee~Indon , hampa dok diam-2 nah :) Peace !

Enjoy video ni : Penalti Sea Games 2011 , Malaysia vs Indonesia




THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari