♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Analisis Muka

Assalamualaikum

Salam Jumaat :) Hi all ! Maap laa yoo eden dah lamo tak menghapdet, buat ekau sumo nunngu-nunggu yoo ah... ahahaha buruk ngat aih orang penang cakap nogori . He he he ... Actually saja nak share pasal analisis muka ni haa. Entah, macam impress pulak aku nengok result analisis ni. Lawak ! ahaha...


1. Dahi  Yes, exactly correct. Memang ikut ayah, nama pun Junaida Johari. Takkan ikut jiran sebelah rumah pulak . Eh ?

2. Mata  Besar dan jelas ? Yang ni memang tipu. Kalau jelas, takkan lah aku 'terpaksa' bermata empat. Kalau besar, takkan lah mak cakap aku tidur even aku tengah baring tengok tb waktu tu haa. ahaha...

3. Hidung  ahahaha, yang ni paling lawak. Tataw pulak hidung ceq yang 'caqqq' ni hidung idaman. Peewittt ! 

4. Mulut  Okay, part mulut memang takley nak tolak. Exactly right ! ehehehe.. Well, tak tahu lagi ke yang ai is dengan Angelina Jolie tu... langsung tadak kena mengena. ahahaha, terasa ke'seksi'an I is terserlah you .

5. Dagu  Tak sangka double chin aku ni bentuk V, V ke U ? ahaahaha.. Model majalah (majalah kaa paper buat bungkus nasik lemak ?'  noo. ahaks ! sukaaaa akak .. *tangan ke bahu, mata ke atas*

Conclusion nya, analisis ni ada yang betul but somehow still nonsense. Yang pasti tadak kena mengena antara aku dengan Angelina Jolie. Eh ? ahaha.. chiawww ...


 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari