♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Busy ke buat busy?

Assalamualaikum

Pergh, rasa macam lama tak update entry. Sekarang ni aku macam busy jaa. Busy kaa buat-buat busy? Entah, sebab aku dah macam mangsa keadaan. Huhuhu, queen mai penang dan dan lah semua kerja bertimbun-timbun atas meja ni. Sabor jelaaa... Ekceli hari-hari aku online tapi tadak masa nak hadap belog. Curi-curi blogwalking sat then sambung buat kerja. Hurm... 

Ni pun depa keluar jumpa customer dapat lah aku mengulaq sat. ehehehe...Macam tak percaya dua minggu ni attandance aku cantik, siap stayback lagi. Seawal 7:40am aku dah tertonggak depan pc ni.  Ceh! Awal kan aku? ahahaha... 


Takpa laa bulan ni kita pulun lebih sikit, boley start bayar PTPTN. Dah dua tahun habis dip masa untuk bayar balik dah sampai. Hohoho, semangat! Padahal tiap kali gaji bapak aku bising duet pt tak bayar lagii, duk kalut beli benda bukan-bukan jaa. kohkohkoh... 

Kalau tak salah 31 Disember ni dah last ooi, takmau lah ceq masuk dalam carta blacklist. Kalau pemes takpa jugak. Pfft! Hari tu google cara nak bayar balik. Well aku ni jenis malas nak berurusan kat kaunter, so aku rasa internet banking jaa better. Tapii... yang pening tu macam mana nak dapat "Nombor Rujukan Surat Tawaran" ? Operator asyik cakap nama aku tadak dalam senarai. Apakah --" ? Tak payah bayar balik eh? Ngee :D Sapa tau please ajaq ceq sat T_T


Okay done see on next entry, kbye!

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari