♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Selamat Hari Lahir Kekasih Hati!

Assalamualaikum ♥ 

Hari ni 29 Oktober! Genap 21 tahun dah si keding aku tu. Ohh yeah dia memang muda pada aku.  Pelik? Punya pasai kat hangg lah, ahahaha... Takyah kerut dahi sangat, meh aku iron bagi cekang. Lol >,< !

Untuk tahun pertama kita celebrate simple simple sudah. Kira aci lah, birthday aku haritu pun just pekena roti naan cheese + tandoori kat makbul. Kesian T_T Sorry, markaa kami memang tak romantik. ahahahaha... 

Hadiah dari minggu lepas aku dah bagi. Tadak nya nak suprise mua, aku siap bawak dia pilih lagi. Fresh, tak payah nak bungkus-bungkus bagai. Easy (",) ahaha, so gambar hadiah tak sempat dirakam untuk kenangan anak cucu kelak. Bluekk :b Bukan semangat tapi untuk selamat before aku beli benda lain. ehehehe.

Ekceli aku ada create satu video, kononnya biar nampak sweet giteww. Entah, tetiba tak boleh upload pulak. Benci betul! So nah layan jelaa. Rancak pun rancak lah, kalau sweet sangat pun geli jugak. Tak pasal kena bash. Ye dak? Heee, layaaannn.... 

Selamat Ulangtahun Cinta - Tasha Manshahar & Syed Shamim


P/s : Lirik tu aku tujukan buat orang tu. 

Semalam kononnya tepat pukul 12 nak wish, last last 12 ++ baru wish sebab awal tu aku tertidur. Ngee... But katanya "sayang orang pertama yang wish" . Ouch, kembang kempis hidung aku baca ;') Hohoho tapi aku tahu aku bukan yang pertama wish sebab maxis awal-awal lagi dah wish. Huh, jealous tau jealous ~~ Trust me even dapat call free dia tak call aku pun. Dia siap cakap nak call nak sembang apa, hari hari jumpa hari hari text. See? betapa tak romantiknya marka aku ni. Saborr jelaaa --"


Selamat ulang tahun sayang! I love u damn much...  
Tadi jumpa tak terucap pun, alelelehh malu -__-" 
*Ni kalau dia baca mesti duk buat perasaan lebih. ahahaha...* 

Done. Okebai!

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari