♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

K E D A H

Assalamualaikum

Kedah.. Kedah pantang kalah walau sakit jatuh dan rebah... Eh? apa kes oqhang Penang nyanyi lagu Kedah ni, dapat pakwe oqhang Kedah pulak kaa? Chooii, no worry buat masa ni orang tu still belum terniat nak tukar kewarganegerian, kewarganegaraan maybe, teringin nak jadi pak indon kut ahahaha, asyik duk parr indon jaa. Benci k benci!

Okay back to story, ekceli aku tersuka lah pulak dengar lagu 'Hijau Kuning' nyanyian The Offiside Band. Ni semua gara-gara ayah laa, pagi pagi dah pasang Kedah FM. So kenegerian sangat. ahahaha... Dan tiba-tiba jugak lah teringat kat si Fiq nun jauh di Kedah, bluekkk :D Macam tak caya jaa dah enam tahun kawan dengan si gila tu. Even tak pernah jumpa tapi dia lah kawan suka duka aku, kawan merapu meraban aku :') *Ni kalau dia baca mesti duk buat syokk. ahahaha*

Sebelum ni aku pernah dengar lagu ni tapi part awal jaa. Dan aku suka tukar lirik jadi 'Kedah boleh blahh' . ahaha, bukan anti Kedah tapi saja nak buuu adik aku yang first tu. Sebab dalam family dia jaa yang lahir kat Kedah selain ayah. Kami lagi tiga orang lahir di Penang. Mintak maap nah oqhang Kedah. Peace! ehehe... Nah satu lagu untuk hampa. adios!






THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari