♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Download Drama "SESotong" Episod 1

Assalamualaikum

Untuk hari ni aku download first episod drama "Suamiku Encik Sotong" buat tontonan waktu lunch nanti. Macam biasa hari Jumaat opis akan jadi sunyi sepi. Maka akan wujud lah masa lapang buat kami bunga-bunga di taman. Bluek :D Okay tipu, untuk aku memang tak wujud istilah busy. Lunch ke tak aku tetap free. Setia menongkat dagu depan pc. bhahahaha, style makan gaji rabun ...



Ekceli aku selalu layan online jaa, tapi entah tetiba error kebenda tah. So terpaksa lah muat turun *ceh bahasa melayu sangat!* . Nak tengok kat rumah impossible sangat lah. Buat masa ni mak ayah aku belum nampak keperluan untuk anak anak dia dengan membeli kuali besar yang sangkut kat bumbung rumah tu haa. ahahaha, so kat opis ni jelah tempat aku menimba segalanya yang belum ditimba. Erk, pasaipaa ayat aku macam bersepah ni? ahh sudah, nak layan drama ni. kbye! 

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari