♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Aku vs Ziha AF # II

Assalamualaikum

Ekceli aku rasa lega sangat last week Ziha tersingkir. Hohoho, jahat! Tadak laa aku lega sebab dapat gelakkan orang tu. Buuu padan muka dia! Harharhar *gelak syaiton* . Lepas ni dah tak boleh bagi alasan untuk tak teman aku makan lagii. Weee.... Katanya sedih sangat, konon makan tak lalu, mandi tak basah, tapi tidur jaa lena. Over gila --" Part tidur tu memang tak boleh nafi sebab orang tu kaki tidur dan aku lah si penunggu yang setia. Eceh! ahahaha... 



But sokey, yang penting aku masih belum tersingkir and I'm still the winner in his heart! Yeay... alelele gedik >,<" Ikut suka laa orang tu nak nangis guling-guling pun. Ada aku kesah? ahahaha, gila kejam hang jue. 

why are women always wanna compete who is the skinniest among us?
it always have been about the appearance...
work out for fitness and health but don't forget to work on our attitude too ;)
because no matter how do we look like, if we have a bad attitude, we are ugly inside out...

Motif? ahahaha, ayat ni tadak kena mengena antara perbalahan aku dan Ziha AF. Amboi hang, perbalahan gituu... Sorry Ziha, no means to hurt u, it just a quotes. Peace! Heee :D Godluck for your future...
P/s : Peminat Ziha please jangan bom aku nah. Ampun... 

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari