♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

The Purge : Anarchy

Assalamualaikum

Perhatian ini bukan weekend story! 

Dan aku rasa dah tadak ceqhita hujung minggu lepas ni. So, segala mak nenek nak buat haruslah pada weekday. Sabtu ahad busy dengan part time job. Nama jaa partime tapi sama jaa macam fulltime. Keluar cerah, balik dah gelap gulita. Ada yang tanya, tak penat kaa langsung tak rest? Nak buat macam mana demi mencari sesuap nasi ku gagahkan jua. Pang pang ! *penampaq sedaih* Bhahaha...

Makanya nak ngedate pun kena curi curi masa  T_T . Dan macam biasa kalau aku letak tiket wayang tu haruslah date hujung bulan. Ngeee... Well poket tengah penuh, tunggu lah seminggu lepas tu nak tengok muka masing-masing pun dah tak lalu. ahahaha... 


Dan macam biasa jugak kami just merempit. Tu jelaa transport yang mampu buat masa ni. Insyaallah, Proton Axia will coming soooon. Eceh, berangan baq hang... Planning nak tengok wayang sebab orang tu siap update moment bila tah nak tengok wayang lagi. Amboii diaaa! Heee... So kali ni layan movie The Purge : Anarchy


Entah dari haritu aku attract dengan movie ni, berkenan tang mask yang depa pakai tu haa. Tapi yang sadisnya watak anarchy tu just watak sampingan. Just keluar kejap je dalam movie. Orang tu cakap macam tak sesuai jaa letak kat cover photo. Yes, betul tu, I setuju! Hohoho...

They are the main character
At first lepas wayang planning nak cari short pants untuk adik-adik tapi sebabkan dapat text dari someone yang spoilkan mood aku, tetiba mood nak shopping hilang. Hergh, geram aku >,<! So untuk lupakan sat benda tu aku ajak orang tu lepak bawah JKPP. 

Kononnya nak duduk kat bawah jelaa. Konon je kann... last last kami merempit sampai ke Batu Kawan. ahahaha... katanya dah lama kan aku ajak naik JKPP, so kali ni aku takyah ajak biar dia sendiri yang bawak. Yeay! Sayang jugak hang kat aku kan... alelelelele gedik --"


Trust me I'm melting with his smile. 

Ekceli haritu dah pernah lalu dengan family tapi saja gedik nak test macam mana pulak feel kalau dengan moto. ehehehe, mengada :D Tak singgah mana mana pun sebab cuaca tak berapa elok. Baru jaa nak patah balik dah hujan, nasib baik sat jaa hujan. Fuh, lega! Si keding ni bukan tahan sejuk sangat... 

The end... P/s : nak tengok 'AnnaBelle' . Sheraaammm...


kata aben " untunglah depa sweet. Dua dua maneh...

Thanks aben... *malu* -__-'

Love Azrin, 
 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari