♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Review : Moon Cake

Assalamualaikum

Kalau tak silap next week Moon Cake Festive. Tu pun kalau tak silap. Entah aku main hentam jaa, dah dalam kalendar letak camtu. Ahaha.. As usual, dalam berbisnes haruslah terjadi kes bodek membodek. Vendor bodek customer, staff bodek boss. Eh!


Dulu time buat part time cashier kat JJ pernah jugak tersuka dengan bau mooncake. Teringin tapi tak pernah cuba pun. Was was tu tetap hadoo. Hohoho... Dan nak dijadikan entry hari ni aku dah dapat rasa. Boss cakap ada banyak perasa. Aku rasa dua jenis, yang first tu perasa pandan. Sedap, tapi... yang kedua tu eyeekk! Loya tekak aku, mooncake tu still main blocking kat tekak ni haa. Eeeuww --"


Ekceli tak banyak yang aku nak comment pasal mooncake. Just nak cakap, aku tak suka (suka lah jugak ;sikit :D) mooncake tapi aku suka kotak letak mooncake. Hehehe. Cantik kau! Boleh buat simpan accessories. Tapi sayang, kotak kotak tu kak sue dah ciluk bawak balik rumah. Melepas T_T

Sumber

Btw, esok aku update pic wedding Cik Siti nah. Tu pun kalau jumpa 'orang tu'. Pic semua ada kat dia. InsyaAllah, sebab tengah challenge diri taknak jumpa sampai weekend. Hopefully boleh tahan sebab selalu aku yang kalah. Rindu lah apa lah, gedik! Hahaha.. Ekceli saja je, bosan jugak kalau kerap sangat jumpa. kan? (Iyee ke? Aku tak rasa pun) . Kbye!

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari